    From: "Andrzej Marzec" <E...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nostryfikacja dyplomu w USA
    Date: Wed, 28 Aug 2002 22:58:19 +0200

    Witam Szanownych Grupowiczów;

    mój brat skończył w czerwcu farmację. W lipcu wyjechał w ramach
    programustudenckiego do USA trochę popracować (nie jako farmaceuta).
    Spodobało mu się tam i chciałby tam właśnie pracować w wyuczonym zawodzie.
    Jak pisze do
    mnie w jednym ze swoich ostatnich maili, podjął już kroki w Philadelphia of
    Pharmacy College, aby dowiedzieć się jaka jest droga do podjęcia tam pracy w
    charakterze pełnoprawnego farmaceuty. Może ktoś z Was wie jaka jest
    procedura, czego jeszcze musiałby się nauczyć oprócz przepisów prawnych tam
    obowiązujących i jak wygląda legalne pozostanie tam w charakterze
    farmaceuty? Może jakieś przemyślenia, porady?
    Z góry bardzo dziękuję

    --
    Z pozdrowieniami

    - Andrzej

    E...@p...onet.pl

    GG# 2050

    Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto zostal wybrany nie jest
    głupszy niz ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym glupsi są ci
    co go wybierali...