  • 11. Data: 2015-01-08 22:37:57
    Temat: Re: Nocny - glupi - telefon
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu środa, 7 stycznia 2015 14:17:48 UTC+1 użytkownik Zebris napisał:
    > Do mojej ciotki o godz. 2 w nocy zadzwonil ktoś na komórkę: sapał i mówił
    > szeptem coś tam (wiadomo noc - ciotka ledwo się obudziła, nic nie kumała).
    > Ciotka nie była pewna kto dzwoni i zapytała - Anka? To imię mojej siostry.
    > Potem ten facet (już było słychać wyraźnie) powiedział, że Anka jest w
    > niebezpieczeństwie. I rozłączył się.
    > Ciotka zaraz zadzwoniła do siostry z info co i jak.
    > Siostra przerażona, ciotka także.
    > Co robić z takim fantem? Policja (groźby?), odzwonić (z tego samego albo
    > inne numeru?), zbagatelizować, żart?

    Moj ojciec (88) kiedys powiadomil mnie, ze byl u niego facet z policji ( ...no
    wiesz...ten, z ktorym rozmawialem pol roku temu...), nawet podobny.
    Pytal, jak sie czuje i czy wszystko w porzadku.
    Pozniej, okazalo sie ze zginal telefon komorkowy.

  • 12. Data: 2015-01-11 22:08:25
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Thu, 08 Jan 2015 09:11:13 +0100, Marek napisał(a):

    > oddzwonić do takiego wzdychacza np. z nr 997, w większości przypadków
    > działa od razu.

    a to taki nr się wyświetla jak oddzwania stanowisko kierowania ?

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/

  • 13. Data: 2015-01-12 14:52:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Jan 2015, Krzysztof kw1618 z Warszawy wrote:

    > a to taki nr się wyświetla jak oddzwania stanowisko kierowania ?

    Numer wyświetlający się jako "dzwoniący" można sfalsyfikować.
    Nie testowałem, ale wzmianki pojawiają po całym internecie.
    Wzdychacz powinien się zdziwić ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2015-01-13 21:00:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co masz zrobić? Sprawa przykra, ale nie rób afery. Przecież to
    > incydent, przypadek, może pomyłka. Co najwyżej zadzwoń pod ten nr i
    > porozmawiaj.

    Formalnie możnaby to podciągnąć pod złośliwe niepokojenie, choć facet może
    argumentować, że miał wizje. Ale po kilku telefonach już bym złożył
    zawiadomienie,.

  • 15. Data: 2015-01-14 12:10:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zebris" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na razie dam sobie spokój.
    > Jeszcze tamtej nocy doszły 2 smsy typu muszę uciekać z kraju, rano
    > przywiozę dużą kasę itd.
    > Albo żarto albo ktoś ma naprawdę kłopoty.

    Albo pomylił numer :-)