  • 1. Data: 2015-01-08 09:31:55
    Temat: A tym czasem w USA na sali sądowej...
    Od: Marek <f...@f...com>

    ...matka śpiewa do zabójcy swojego syna, mina podejrzanego bezcenna:

    http://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/matka-do-zabojcy-
    swego-syna-ja-cie-kocham,1377406.html?playlist_id=12
    799

    U nas sąd dopuściłby taką formę wypowiedzi strony?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-01-08 22:54:48
    Temat: Re: A tym czasem w USA na sali sądowej...
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 stycznia 2015 09:31:59 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    swego-syna-ja-cie-kocham,1377406.html?playlist_id=12
    799

    > U nas sąd dopuściłby taką formę wypowiedzi strony?

    Bardzo ladne...
    Jakos mina tego mordercy nie wskazywala na wyrazanie zalu...