  • 1. Data: 2015-01-07 14:17:42
    Temat: Nocny - glupi - telefon
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    Do mojej ciotki o godz. 2 w nocy zadzwonil ktoś na komórkę: sapał i mówił
    szeptem coś tam (wiadomo noc - ciotka ledwo się obudziła, nic nie kumała).
    Ciotka nie była pewna kto dzwoni i zapytała - Anka? To imię mojej siostry.
    Potem ten facet (już było słychać wyraźnie) powiedział, że Anka jest w
    niebezpieczeństwie. I rozłączył się.
    Ciotka zaraz zadzwoniła do siostry z info co i jak.
    Siostra przerażona, ciotka także.
    Co robić z takim fantem? Policja (groźby?), odzwonić (z tego samego albo
    inne numeru?), zbagatelizować, żart?

  • 2. Data: 2015-01-07 14:36:39
    Temat: Re: Nocny - glupi - telefon
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-07 o 14:17, Zebris pisze:
> [...]
    > Siostra przerażona, ciotka także.
    > Co robić z takim fantem? Policja (groźby?), odzwonić (z tego samego albo

    Wyłączać telefon na noc.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-01-07 19:52:18
    Od: adam <a...@w...pl>

> [...]
    > Siostra przerażona, ciotka także.
    > Co robić z takim fantem? Policja (groźby?), odzwonić (z tego samego albo

    A co masz zrobić? Sprawa przykra, ale nie rób afery. Przecież to
    incydent, przypadek, może pomyłka. Co najwyżej zadzwoń pod ten nr i
    porozmawiaj.

  • 4. Data: 2015-01-07 20:05:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]
    > Siostra przerażona, ciotka także.
    > Co robić z takim fantem? Policja (groźby?), odzwonić (z tego samego albo

    ---
    A w ciągu dnia ?

  • 5. Data: 2015-01-07 20:36:08
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A co masz zrobić? Sprawa przykra, ale nie rób afery. Przecież to incydent,
    > przypadek, może pomyłka. Co najwyżej zadzwoń pod ten nr i porozmawiaj.

    ... upewniwszy się wcześniej, że nie należy on do grupy
    numerów bardzo mocno płatnych, jak się na nie zadzwoni*

    *) przypominam sobie taką metodę zarabiania, że naciągacz
    dzwonil do firm z numeru premium i się rozłączał - licząc, że
    tamci oddzwonią do potencjalnego klienta.

  • 6. Data: 2015-01-07 22:16:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-07 o 20:05, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Wyłączać telefon na noc.
    > ---
    > A w ciągu dnia ?

    Spokojnie przyjmuj przepisane leki.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-01-07 23:31:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Wyłączać telefon na noc.
    > ---
    > A w ciągu dnia ?

    Spokojnie przyjmuj przepisane leki.
    ---
    Przepisujesz leki ? Idź z tym do psychiatry

  • 8. Data: 2015-01-08 08:43:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-07 o 23:31, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Spokojnie przyjmuj przepisane leki.
    > ---
    > Przepisujesz leki ?

    Błędny wniosek.

    > Idź z tym do psychiatry

    Bezsensowna odpowiedź.

    Spokojnie łykaj, dużo śpij, zdrówka życzę.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-01-08 09:11:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 7 Jan 2015 14:17:42 +0100, "Zebris" <B...@w...pl> wrote:
    > Co robić z takim fantem? Policja (groźby?), odzwonić (z tego samego
    albo
    > inne numeru?), zbagatelizować, żart?

    Jeśli masz nr dzwoniącego (i jest to komórka) poszukaj dostawcy usług
    voip, którzy pozwalają na zmianę prezentacji nr z którego się dzwoni
    na dowolny (są jeszcze tacy). Wystarczy od razu po incydencie
    oddzwonić do takiego wzdychacza np. z nr 997, w większości przypadków
    działa od razu.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-01-08 13:03:48
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    Na razie dam sobie spokój.
    Jeszcze tamtej nocy doszły 2 smsy typu muszę uciekać z kraju, rano przywiozę
    dużą kasę itd.
    Albo żarto albo ktoś ma naprawdę kłopoty.