  • 11. Data: 2009-01-15 16:12:40
    Temat: Re: Niszczenia auta
    Od: "ala" <a...@p...pl>

    Uzytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisal w wiadomosci
    news:gknc30$vj0$1@news.dialog.net.pl...
    > A nie naraziles sie czyms komus?
    > Moze ktos cie uczy?

    zadrapal komus lakier przy parkowaniu i nie zostawil wizytówki ? :-)

  • 12. Data: 2009-01-15 17:44:19
    Od: "TataPsychopata" <p...@k...net.pl>

    > wlasnie mi sie przypominalo, ze paer dni wczesniej zastalem podniesione
    > wycieraczki, pomyslalem wtedy, ze ktos chcial byc mily i uratowac je od
    > przymarzniecia, ale wlasnie pomyslalem, ze to moglo byc 'pierwsze
    > ostrzezenie'...

    W niektórych kregach podniesione wycieraczki mówia: nie parkuj tu...
    buraku/zlamasie/wale/cotamjeszczewymyslisz (niepotrzebne skreslic). Jest to
    wlasnie pierwsze ostrzezenie. Rada taka to przyuwazyc komu sie Twoje miejsce
    podoba i podnisc mu wycieraczki, a potem urwac lusterka. Uroki parkingów...

  • 13. Data: 2009-01-15 18:26:05
    Od: SOCAR <s...@o...pl>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 08:40:31 +0100, zly napisał(a):

> [...]
    > zwlaszcza, ze tego wkladu nigdzie w okolicy nie bylo.
    > Niestety dzis rano patrze, a drugie lusterko juz calkiem urwane. A i
    > wlasnie mi sie przypominalo, ze paer dni wczesniej zastalem podniesione
    > wycieraczki, pomyslalem wtedy, ze ktos chcial byc mily i uratowac je od
    > przymarzniecia, ale wlasnie pomyslalem, ze to moglo byc 'pierwsze
    > ostrzezenie'...
    > Jest sens zglaszac cos takiego na policje? Czy trzeba sie samemu zasadzic i
    > poobserwowac? Moze jakas niedroga kamera cctv? Ma ktos jakies pomysly co z

    Zasadzić się z wiatrówką i pakować między oczy.
    --
    SOCAR

  • 14. Data: 2009-01-16 07:31:14
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 18:44:19 +0100, TataPsychopata napisał(a):

    > W niektórych kregach podniesione wycieraczki mówia: nie parkuj tu...

    Ciekawe co to za kregi :)

    > Jest to > wlasnie pierwsze ostrzezenie. Rada taka to przyuwazyc komu sie Twoje
    miejsce
    > podoba

    I tak tez chyba zrobie

    --
    marcin

  • 15. Data: 2009-01-16 07:33:07
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 19:26:05 +0100, SOCAR napisał(a):

    > Zasadzić się z wiatrówką i pakować między oczy.

    Na szczescie nie potrzebuje dodatkowego sprzetu ;) Rozmawialem z ojcem co z
    tym zrobic, mowil, ze kiedys na podworku tez mieli takie akcje dwoch
    gosci, zaczelo robic 'dyzury' W koncu udalo im sie zauwazyc goscia i mowil,
    ze 'uciekal z polamanymi nogami' :)
    --
    marcin

  • 16. Data: 2009-01-16 07:34:23
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 17:12:40 +0100, ala napisał(a):

    > zadrapal komus lakier przy parkowaniu i nie zostawil wizytówki ? :-)

    Wycieraczki i zlamane lusterko byly praktycznie w jednym miejscu. Ale
    wyjety wklad juz spory kawalek dalej
    --
    marcin

  • 17. Data: 2009-01-16 07:36:38
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 15:57:16 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pomyśl o malutkiej kamerze z rejestratorem umieszczonej sprytnie wewnątrz
    > pojazdu. Takie szpeje można w sieci kupić za 200-300 złotych. Jak
    > pierwszego w ten sposób złapiesz, to się wśród gówniarzy rozniesie i będą
    > unikać tego samochodu.

    Myslalem, myslalem tez aby nawet jakies cctv zamiescic na budynku, ale to
    by chyba nie przeszlo. Tylko, ze mysle, ze to raczej nie gowniarze, a ktos
    komu sie wydaje, ze to jego miejsce. Zapewne prawy dobrze sytuowany
    obywatel. Tak czy siak zaczne prowadzic dziennik parkujacych.

    --
    marcin

  • 18. Data: 2009-01-16 21:13:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktos komu sie wydaje, ze to jego miejsce. Zapewne prawy dobrze sytuowany
    > obywatel. Tak czy siak zaczne prowadzic dziennik parkujacych.

    A co Twoim zdaniem rzeczony dziennik wniesie do sprawy?

  • 19. Data: 2009-01-19 09:11:36
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 22:13:12 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > A co Twoim zdaniem rzeczony dziennik wniesie do sprawy?

    Bede mial ogolne pojecie 'czyje' to jest miejsce. Albo wykaze, ze jednak
    sie mylilem
    --
    marcin