  • 11. Data: 2014-08-02 13:26:12
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa... robienie w chuja przez ... no wlasnie przez kogo?
    Od: <3...@5...132613.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w
    <news:53dbe87e$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Tom N" <1...@9...185706.invalid> napisał w wiadomości
    .140729.invalid...

    > Obydwa sposoby są poprawne. Jak przyjdziesz do sklepu i sprzedawca Ci
    > decyzje wręczy, to bedzie sie liczyło.

    Ale nie przyjdę, bo wiąże sie to z "nadmiernym kosztem"

    > Jak wyśle najpóźniej 14-tego dnia,

    to nie mam najmniejszej szansy zapoznać sie

    > liczy się możliwość zapoznania.

    najpóźniej 14 dnia od zgłoszenia w którym jest odpowiednie "żądanie".

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2014-08-04 19:47:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Aug 2014, Dariusz wrote:

    > Gotfryd,

    [...opis...]

    Jasne.
    Ale do tego się NIE odnosiłem, zauważ.

    > Napisalem do sprzedawcy reklamacje z tytulu niezgodnosci towaru z umowa
    > proszac o wymiane na nowy.

    I tu są DWIE sprawy:
    - o uznanie reklamacji (to jedno)
    - o przeprowadzenie konkretnej procedury uznanej reklamacji (to drugie).
    Napisałeś, że NIE UZNALI REKLAMACJI.
    Wtedy kwestia jak postąpiliby jakby uznali reklamację jest bez
    znaczenia.

    > Jednoczesnie na koncu dopisalem, ze prawdopodobnie sytuacja w nowym
    > produkcie bedzie taka sama to na podst. art. 8.1 w zwiazku z art 8.4.
    > odstepuja od umowy i prosze o zwrot pieniedzy.

    No i tu uchyliłem się od zajęcia stanowiska, czy miał (już) obowiązek
    uznać *sposób załatwienia* reklamacji :)

    > Z tego co widze, odpowiedz na reklamacje otrzymalem od dystrubutora
    > produktu - firmy "B" a nie od sprzedawcy "A".

    No i popatrz co napisałem - dasz głowę/sprawdziłeś, czy sprzedawca
    gdzieś powiadomił Cię, że "B" jest jego przedstawicielem?
    Przed tym nie da się uchylić!
    Ty też możesz dać pełnomocnictwo jakiejś ciotce i posłać ją
    "w zastępstwie". Sprzedawca może się burzyć... i tyle może :P
    Popatrz na to tak: czym różni się "firma B" od pracownika tego
    sprzedawcy?

    > dolaczyc dowod sprzedazy (jakby nie wystarczylo ze dolaczylem sprzedawcy
    > kopie faktury); ze wada produktu to naturalne zuzycie bo uzywalem produktu
    > *pol roku* - nie wiem skad ten wniosek? Itp itd.

    Do tego się nie odniosłem :)

    > Do tego sprzedawca "A" bez mojej zgody przekazal moje dane osobowe firmie
    > "B" :/

    A tu jak poprzednio.

    pzdr, Gotfryd