eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc towaru z umowa... robienie w chuja przez ... no wlasnie przez kogo? › Niezgodnosc towaru z umowa... robienie w chuja przez ... no wlasnie przez kogo?
    From: "Dariusz" <d...@n...ma.takiego.adresu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodnosc towaru z umowa... robienie w chuja przez ... no wlasnie przez
    kogo?
    Date: Tue, 29 Jul 2014 18:03:53 +0200

    Witajcie,

    zakupilem pewien towar w firmie A i przed uplywem 6 miesiecy zareklamowalem
    go bo przestal spelniac swoje funkcje po 2 miesiecznej eksploatacji (jako
    konsument/nie firma).

    Odpisala mi jakas dziwna firma B ktorej nie znam i oczywiscie odrzucila moja
    reklamacje (pomimo, ze do firmy A dolaczylem fakture zakupu, firma B pieprzy
    glupotki, ze nie otrzymala f-ry zakupu jakby byla strona w tej sytuacji).

    Mam trzy krotkie pytania:

    - kto powinien sie ustosunkowac do mojej reklamacji: sprzedawca czy jakas
    firma B?

    - w jednym watku pojawilo sie taki cos, ze wystarczy sprzedawca moze wyslac
    decyzje przed uplywem 14 dni lub w 14 dniu albo... powinienem w ciatu tych
    14 dni zapoznac sie z decyzja (sprzedawcy)

    - czy doszlo do naruszenia ustawy o ochronie danych osobowych?

    Oczywiscie znam doskonale ustawe o szczegolnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego.

    Na jednym z for znalazlem wlasnie twierdzenie, ze w ciagu tych 14 dni
    powinienem dostac decyzje.

    Podrawiam
    Darek