  • 11. Data: 2020-08-26 09:00:06
    Temat: Re: Niezamówione telefony (rozmowy) reklamowe
    Od: z <...@...pl>

    > i nie podawać im prawdziwego
    > adresu.

    Ciągniesz taką rozmowę aż do momentu ADRES?

  • 12. Data: 2020-08-26 10:57:24
    Od: Kviat

    > Ale oni mają płacone za godzinę gadania, więc pewnie im miło, jak mogą z
    > kimś porozmawiać.

    Przeciągając rozmowę (albo przynajmniej odkładając telefon bez
    rozłączania - niech sobie pogadają ze ścianą) i marnując ich czas
    powodujesz, że w tym czasie nie zadzwonią do jakiejś starszej osoby,
    którą mogą oszukać.
    Gdyby więcej świadomych osób w ten sposób robiło, to statystycznie do
    mniejszej ilości starszych/naiwnych osób się dodzwonią.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2020-08-26 11:14:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Mogę tylko Wam podpowiedzieć, by jak dzwonią, to podawać , że się nie
    >miesza tam, gdzie myślą ze się mieszka i nie podawać im prawdziwego
    >adresu. Do mnie po pewnym czasie takie telefony zaczęły być
    >sporadycznie. Prawdopodobnie działa to tak, że jak się okazuje, ze
    >dane
    >mają w bazie błędne, to kasują rekord. Tych firm jest tylko kilka w
    >Polsce.

    Zamawiales cos ?
    Bez dostawy to adresu nie sprawdza. Zresztą oni maja jakas niechec do
    aktualizowania danych.
    Bardzo mozliwe, ze jedni dzwonia, a drudzy im dostarczaja dane - i nie
    aktualizuja.

    Moze trafiles na liste nieobiecujacych klientow.
    Albo ... jeden nr telefonu, dane z kilku zrodel i dane sie nie
    zgadzaja - nie mowie, ze dane weryfikuja,
    ale moze im przeszkadza w wyborze np miejsca zamieszkania.

    J.

  • 14. Data: 2020-08-26 11:17:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Za czas pracy mają w najlepszym wypadku najniższą krajową.
    >Prawdziwe pieniądze mają za sprzedaż, często też mają miesięczne
    >czy kwartalne limity sprzedaży, jedyną krzywdę jaką możesz takiemu
    >zrobić to zmarnować trochę jego czasu.
    >Niestety trzeba stracić trochę swojego.
    >Ja preferuję położenie fona pod grające radio i niech sobie
    >"gadają". Zwłaszcza zę na początku rozmowy zalewają cię słowotokiem.

    Oni sie wycwanili, dwoni automat. Albo w ogole "sztuczna
    inteligencja".

    Ale czasem sa jednak glupi - umowy nie wystawia na www, nie przyszla
    e-mailem, ale chetnie odczytaja przez telefon.
    To niech czytaja ...

    J.

  • 15. Data: 2020-08-26 12:25:38
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 26-08-2020 o 11:14, J.F. pisze:
> [...]
    > aktualizowania danych.
    > Bardzo mozliwe, ze jedni dzwonia, a drudzy im dostarczaja dane - i nie

    Niektórzy mają dane ze starej książki telefonicznej. Wiem, bo zazwyczaj
    zapraszają mnie do hoteli, które są blisko starego miejsca zamieszkania
    :) Przeniosłem numer, nie wyraziłem zgody na umieszczanie w książce,
    więc, mają ciągle w bazie stary adres.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 16. Data: 2020-08-26 14:08:43
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-26 o 11:17, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Ale czasem sa jednak glupi - umowy nie wystawia na www, nie przyszla
    > e-mailem, ale chetnie odczytaja przez telefon.

    Bez problemu daje się odróżnić nagranie czy automat od człowieka.
    Metoda ta sama, kładziesz słuchawkę czy telefon koło radia
    i niech sobie "rozmawiają".

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2020-08-26 14:42:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Bez problemu daje się odróżnić nagranie czy automat od człowieka.

    No, za pierwszym razem mialem klopoty - o tej "sztucznej inteligencji"
    mowie.

    >Metoda ta sama, kładziesz słuchawkę czy telefon koło radia
    >i niech sobie "rozmawiają".

    Ale to ich nie kosztuje tyle co najnizsza krajowa, a ta AI nawet dosc
    dobrze rozlacza.

    Wkurzajacy jest za to zwykly automat, co to dzwoni i nic nie mowi,
    albo mowi z tasmy i "jesli chcesz rozmawiac dalej - wcisnij 1"

    J.

  • 18. Data: 2020-08-26 14:45:50
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 26.08.2020 o 07:13, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Zgłoś swoje uwagi do projektu nowej (??) ustawy:
    > https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/nowe-prawo-komunik
    acji-elektronicznej--zapraszamy-do-konsultacji

    > jeszcze jest tydzień czasu.
    > o tym co piszesz, projektują art. 360
    >
    > https://legislacja.gov.pl/docs//2/12336501/12703251/
    12703252/dokument457023.pdf

    > przeczytaj uzasadnienie do projektowanego art. 360

    ooo!!
    ale co z tego że będzie przepis, jak spamerstwo dalej będzie działało w
    najlepsze.

  • 19. Data: 2020-08-26 14:46:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >zamieszkania :) Przeniosłem numer, nie wyraziłem zgody na
    >umieszczanie w książce, więc, mają ciągle w bazie stary adres.

    Hm, u mnie we wroclawiu to maja kilka ulubionych hoteli i na
    prezentacje to IMO zapraszaja jak leci, nie wybieraja najblizszego.

    Swoja droga - czy to oni sa tacy glupi, czy kropla drazy skale i
    emeryt jak nic nie kupi przez 5 spotkan, to ciagle warto go zapraszac
    ?

    Mialem nawet wrazenie, ze to stali bywalcy ...

    J.

  • 20. Data: 2020-08-26 14:46:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.08.2020 o 00:58, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Prawdziwe pieniądze mają za sprzedaż, często też mają miesięczne
    > czy kwartalne limity sprzedaży, jedyną krzywdę jaką możesz takiemu

    Oni tam nic nie sprzedają. Przynajmniej do mnie tacy nie dzwonili. Oni
    zapraszają na spotkania, gdzie będziesz coś mógł nabyć.