  • 61. Data: 2020-08-28 22:25:50
    Temat: Re: Niezamówione telefony (rozmowy) reklamowe
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.08.2020 o 21:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pomyłki się naprawdę zaczęły, jak policji poprzydzielali pulę numerów
    > (22) 60x....

    Jesteś zdecydowanie nie na bieżąco. Policja od dwóch miesięcy ma prefiks
    (47).

    --
    Robert Tomasik

  • 62. Data: 2020-08-28 22:49:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-27 o 21:49, Michal Jankowski pisze:
    > (...)
    >>

    > Z numerami geograficznymi i sprzedawane masowo zwykłym ludziom?
    >
    > Dalej się będę upierać, że żaden spamer nie będzie oczekiwał, że numer
    > 22xxxxxxx jest we Wrocławiu.

    https://www.ipfon.pl/dostepne-numery.htm

    https://halopolska.pl/kup-numer

    https://fcn.pl/info/numery-voip/

    oraz dziesiątki innych.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 63. Data: 2020-08-29 01:26:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-27, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Z numerami geograficznymi i sprzedawane masowo zwykłym ludziom?

    Tak. Nawet u niepolskiego operatora i bez żadnego potwierdzenia
    jakiejkolwiek przynależności geograficznej. Miałem taki wdzwaniany na
    bydgoski nr. przez operatora w Stanach. Teraz mam u polskich bo dużo
    taniej. Nawet Skype oferował kiedyś (dla PL chyba od ca 2005) taką
    usługę, przynajmniej znim zeszmacił go M$.

    > Dalej się będę upierać, że żaden spamer nie będzie oczekiwał, że numer
    > 22xxxxxxx jest we Wrocławiu.

    Nie bedzie, co nie zmienia faktu, że możesz mieć bez problemu. Za 1-2zł
    miesięcznie od nr lub związanej z nim usługi SIP z darmowym nr.

    --
    Marcin

  • 64. Data: 2020-08-29 12:08:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli wczoraj rozmawiałem z przebierańcami spod (22) 60x xxxx ??

    -----

  • 65. Data: 2020-10-10 21:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale oni mają płacone za godzinę gadania, więc pewnie im miło, jak
    > mogą z kimś porozmawiać. Ja, to różne podchwytliwe pytania
    > zadawałem, typu z jakiego materiału są wykonane garnki. Albo, czy
    > można z nich korzystać na ognisku. To dopiero jest zabawa, bo oni
    > nie mają zielonego pojęcia o tym, co sprzedają, a wiedzą tylko to,
    > co im się na ekranie wyświetla - ale tam nie ma odpowiedzi na tak
    > idiotyczne pytania.

    Oj chyba nie od godziny albo dodatkowo za zdobycie klineta.

    Kiedys bedac w trasie przeciagnałem takiego typka probujacego naciagnac
    na lipne inwestycje chyba z poltorej godziny.

    Kiedy sie skapnał ze nic z tego nie bedzie to wyszło jego prawdziwe ja
    i miałem niezły ubaw... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 66. Data: 2020-10-11 16:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No, za pierwszym razem mialem klopoty - o tej "sztucznej
    > inteligencji" mowie.

    Naprawde jest juz taka technologia ze mozna sie nie zorientowac ze sie
    rozmawia z automatem? Troche nie wierze ale przyznaje ze mnie to
    przeraza...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 67. Data: 2020-10-12 16:35:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
> [...]

    >sie
    >rozmawia z automatem? Troche nie wierze ale przyznaje ze mnie to

    Tu masz wersje 2.0
    https://www.youtube.com/watch?v=oXovTviPtVw

    Ja akurat pisze o czyms takim:
    https://youtu.be/mgA6NwDRePk?t=135

    Przy czym glos jest raczej naturalny, wiec nie musisz sobie nic
    zarzucac.
    Troche za bardzo cukierkowy, troche za rowny ...

    Sztuczna inteligencja taka sobie - zadanie ma proste, ma wcisnac na
    wizyte, tu jest testowana do granic ... i czasem zawodzi szpetnie, a
    czasem w miare zgrabnie sobie radzi ... ale jednal tak troche
    "sztucznie" ...

    a tu wersja ... 0.5 ?
    https://www.youtube.com/watch?v=pR28cFrBoUY

    Inteligencja jest chyba ludzka, moze nawet rozmowca ludzki, tylko
    oszczedzaja gardla marketerow na stale fragmenty ...

    https://www.youtube.com/watch?v=gHL9goC0C6U

    P.S. A znajomi ostrzegaja - nie testowac, nie gadac, rozlaczac sie.
    Kto wie gdzie nagraja twoje odpowiedzi i jak wykorzystaja ...

    J.

  • 68. Data: 2020-10-13 14:26:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie tego się obawiam, że stracę cierpliwość i rzucę ku_wą, a oni nagrają i
    wykorzystają wyrywając z kontekstu ;-)

    -----

  • 69. Data: 2020-10-13 17:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > No właśnie tego się obawiam, że stracę cierpliwość i rzucę ku_wą,
    > a oni nagrają i wykorzystają wyrywając z kontekstu ;-)

    W jaki sposób mieliby wykorzystać?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle