  • 1. Data: 2006-05-06 12:31:36
    Temat: odwołanie NW
    Od: "kuba" <y...@W...pl>

    Witam

    na co sie powołac pisząc odwołanie do ubezpieczyciela?

    dostalem IMHO strasznie niska kwote -165 zł - 3% uszczerbku na zdrowiu,

    z drugiego ubezpieczenia dostalem 1300 zł, wiec roznica jest znacząca.

    jak wogole takie odwołanie powinno wyglądać? odwołania do jakis ustaw itp?
    czy tylko jakies moje osobiste żale i argumenty

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-06 13:39:11
    Temat: Re: odwołanie NW
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    kuba napisał(a):
    > na co sie powołac pisząc odwołanie do ubezpieczyciela?

    a jaka to szkoda?

    > dostalem IMHO strasznie niska kwote -165 zł - 3% uszczerbku na zdrowiu,
    > z drugiego ubezpieczenia dostalem 1300 zł, wiec roznica jest znacząca.

    kiedys dostalem z dwoch zrodel 120 i 600 zl. powod? procent bylo akurat
    tyle samo ale w drugim przypadku bylem ubezpieczony na wieksza kwote.

    > jak wogole takie odwołanie powinno wyglądać? odwołania do jakis ustaw itp?
    > czy tylko jakies moje osobiste żale i argumenty

    nie potrzeba zadnych ustaw. po prostu piszesz odwolanie ze swoimi
    spostrzezeniami, ze uwazasz ze to za niska kwota do szkody, etc. masz na
    to 30 dni

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)go2(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!