  • 71. Data: 2018-01-22 17:10:47
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, ja wiem, ze bywają tak przewrażliwieni rodzice - bez żadnego
    > naigrywania się z niego - ale w każdym razie trudno to za standard
    > przyjmować.

    Dokładnie - ale on się domaga żeby wszyscy się dostsosowali do jego
    paranoi. Łącznie z tym, że żarówki nie wymieni, bo się o dziecko boi. No
    dajcie spokój.

    > Ostatnio gdzieś widziałem materiał o tym, jak toną ludzie - zwłaszcza
    > dzieci. Filmik był, jak topi się dziecko. W basenie obok stał facet i
    > się nie zorientował. Metr, góra dwa metry.

    Tak obok tematu, to uważam, że nadopiekuńczość jest niebezpieczna. Bo
    jak dziecko ma się nauczyć co jest bezpieczne a co nie, jak go rodzice
    trzymają cały czas za rączkę?

    Shrek

  • 72. Data: 2018-01-22 17:11:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Można, ale pasowało by jakoś procesowo dowiedzieć się czegoś od matki.

    I czego się dowiedziano, skoro odmowiła zeznań?

    Shrek

  • 73. Data: 2018-01-22 17:12:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-01-18 o 02:18, Marcin Debowski pisze:

    > Oczywiscie masz rację, ale po prostu samo zostawienie dziecka i pójścia
    > na zakupy wydaje mi się wysoce naganne. Na ile to się przyczyniło do
    > śmierci dzieciaka to juz całkowicie inna bajka a póki nie wiemy co się
    > tam naprawdę stało, nie ma co ntt dywagować.

    O ile sie przyczyniło, to oczywiście masz rację - tylko na chwilę obecną
    nei wiemy, czy miało jakiekolwiek znaczenie. Spokojnie mogę sobie
    wyobrazić sytuację, że dziecko spało, w trakcie snu doszło do śmierci.
    Matka pod sklepem nie chciał budzić dziecka, wiec "wyskoczyła" na kilka
    minut, a jak wróciła, to powiedzmy zwróciła uwagę na to, ze dziecko nie
    oddycha i wówczas wszczęła alarm.

    W tej sytuacji raczej jej nieuwaga podczas jazdy by mogła być przyczyną,
    nie zaś pobyt w sklepie. No normalnie po prostu nie wiadomo w tej chwili
    i tyle.

  • 74. Data: 2018-01-22 17:15:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-01-18 o 17:11, Shrek pisze:

    > I czego się dowiedziano, skoro odmowiła zeznań?

    Ale kobieta nie powie, ze ona od początku chciała o czymś poinformować,
    ale nikt jej nie pytał.

  • 75. Data: 2018-01-22 17:16:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-01-18 o 17:10, Shrek pisze:

    > Tak obok tematu, to uważam, że nadopiekuńczość jest niebezpieczna. Bo
    > jak dziecko ma się nauczyć co jest bezpieczne a co nie, jak go rodzice
    > trzymają cały czas za rączkę?

    Ale to trochę chyba na innym etapie życia, niż jazda w foteliku. No i
    też z tym wrzucaniem do głębokiej wody nie wolno przeginać.

  • 76. Data: 2018-01-22 17:30:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale to trochę chyba na innym etapie życia, niż jazda w foteliku.

    I tak i nie. Oczywiście na dziecko należy uważać i w miarę możliwości
    nie dać mu zrobić sobie krzywdy, jednak już w tym wieku należy stawiać
    granice i część tych granic dziecko uczy się robiąc "bach". I nie jest
    to moja odosobniona opinia a psychologa do którego z dzieciakiem
    uczęszczam. Dzieci się przewracały od zawsze i jest to po prostu etap
    ich rozwoju. Który niektórzy by najchętniej pominęli, a potem dziwą się
    że gówniarz np dorwie samochód taty i od razu pojedzie 160, bo nigdy
    guza sobie nie nabił i nie wie że boli.

    > No i
    > też z tym wrzucaniem do głębokiej wody nie wolno przeginać.

    Oczywiście że nie. Ale posiedzenie 5 minut w foteliku jak tata żarówkę
    wymienia nie jest specjalnie głeboką wodą;)

    Shrek

  • 77. Data: 2018-01-22 17:32:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale kobieta nie powie, ze ona od początku chciała o czymś poinformować,
    > ale nikt jej nie pytał.

    Przestań już robić z tego prokuratora przyjaznego duszka, co to stawia
    zarzuty, żeby ludziom pomóc. Jeszcze raz napiszę - kobieta na 100% była
    niepoczytalna więc jej ewentualne zeznannia są gówno warte. I powinna
    być pod opieką psychologa a nie prokuratora.

    Shrek

  • 78. Data: 2018-01-22 17:55:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie rozpędzaj się. Nigdzie czegoś podobnego nie twierdziłem. Jedyne co mogę
    > powiedziec, to że określenie "robić zakupy" zwykle nie dotyczy 3 min ale
    > przy obecnym poziomie pismactwa może i być to kupno zapalniczki.

    I właśnie określeniami "robić zakupy zwykle nie dotyczy 3 min"
    udowadniasz że sam się rozpędzasz nie mając faktycznej wiedzy
    ile to trwało. Więc nie rozpędzaj się.

    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2018-01-22 18:01:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > I właśnie określeniami "robić zakupy zwykle nie dotyczy 3 min"
    > udowadniasz że sam się rozpędzasz nie mając faktycznej wiedzy
    > ile to trwało. Więc nie rozpędzaj się.

    Mój _domysł_ dla takiego sklepiku jak na zdjęciu ilustracyjnym to od 5m
    do 10m (bez znaczącej kolejki).

    --
    A. Filip

  • 80. Data: 2018-01-22 18:01:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Można, ale pasowało by jakoś procesowo dowiedzieć się czegoś od matki.

    A nie można było grzecznie zaprosić jako świadka zamiast straszyć
    i przesłuchiwać jako podejrzaną?