  • 1. Data: 2012-11-26 15:52:31
    Temat: Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty
    Od: w...@o...pl

    Witam,

    Pozyczylem Panu X pewna kwote pieniedzy na pare dni, oczywiscie ani pieniedzy ani
    kontaktu, dodatkowo na wskutek braku zwrotu, o czym informowalem Pana, stracilem
    wazne dla siebie kontrakt - wobec braku srodkow nie moglem go zrealizowac.

    Czy moge, oprocz pozyczki, wnioskowac o odszkodowanie od Pana X z tytulu szkod ktore
    przez niego powstaly?

  • 2. Data: 2012-11-26 15:55:02
    Temat: Re: Nieuczciwy pozyczkobiorca i straty
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2012 15:52:32 UTC+1 użytkownik w...@o...pl
    napisał:
    > Czy moge, oprocz pozyczki, wnioskowac o odszkodowanie od Pana X z tytulu szkod
    ktore przez niego powstaly?

    Jeśli udowodnisz że powstały przez niego to możesz probowac;)

  • 3. Data: 2012-11-26 15:57:20
    Od: w...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2012 15:55:02 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Jeśli udowodnisz że powstały przez niego to możesz probowac;)

    Udowodnic zaden problem, tylko czy w praktyce prawnej jest mozliwe uzyskanie
    odszkodowania.

  • 4. Data: 2012-11-26 16:15:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2012 15:57:20 UTC+1 użytkownik w...@o...pl
    napisał:
    > Udowodnic zaden problem,

    I myślę ze tu sie mylisz

    >tylko czy w praktyce prawnej jest mozliwe uzyskanie odszkodowania.

    Jeśli udowodnisz że winnym powstania szkód jest Pan X. I szkody te dadza si e
    wycenić.

  • 5. Data: 2012-11-26 17:20:23
    Od: w...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2012 16:15:48 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > I myślę ze tu sie mylisz

    > Jeśli udowodnisz że winnym powstania szkód jest Pan X. I szkody te dadza si e
    wycenić.

    To sprecyzuje, przez to ze Pan X nie oddal pieniedzy w terminie, ba, wogole ich nie
    oddal, nie moglem wywiazac sie ze swojej pracy przez co stracilem kontrakt i musialem
    poniesc straty pieniezne.

    Pieniedze potrzebne mi byly na zakup narzedzi do pracy (oprogramowania).

  • 6. Data: 2012-11-26 17:24:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    w...@o...pl wrote:

> [...]
    poniesc straty pieniezne.

    > Pieniedze potrzebne mi byly na zakup narzedzi do pracy (oprogramowania).

    pytanie czy sam mogles pozyczyc pieniadze lub wziac kredyt lub np linie
    kredytowa miałeś w tym czasie dostepna.

    jesli tak, co najwyzej mozesz go pociagnac po odsetkach.

  • 7. Data: 2012-11-26 17:27:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2012 15:52, w...@o...pl pisze:
    > Witam,
    >
    > Pozyczylem Panu X pewna kwote pieniedzy na pare dni,

    1. naucz się zawijać wiersze
    2. co było w umowie?

  • 8. Data: 2012-11-26 17:39:49
    Od: w...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2012 17:24:50 UTC+1 użytkownik witek napisał:

> [...]
    musialem poniesc straty pieniezne.

    > pytanie czy sam mogles pozyczyc pieniadze lub wziac kredyt lub np linie

    Nie mialem takiej mozliwosci.

  • 9. Data: 2012-11-26 17:40:41
    Od: w...@o...pl

    > 2. co by�o w umowie?

    Nie było umowy pisemnej, tylko ustna, telefoniczne + rozmowy na facebooku. Oczywiscie
    wszystko przelewem.

  • 10. Data: 2012-11-26 17:51:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2012 17:40, w...@o...pl pisze:

    > Nie było umowy pisemnej, tylko ustna, telefoniczne

    Naucz się poprawnie pisać. Nie będę odpowiadał kaleczącym kodowanie i
    formatowanie.