  • 1. Data: 2012-11-26 14:40:04
    Temat: Areszt Śledczy & Osadzony nie z rodziny
    Od: "Jędrek85" <t...@i...pl>

    Witam,

    Mam pytanie, mianowicie; zamknęli mi kumpla, miał tam takie głupoty typu
    grzywny, mandaty (nie jest przestępcą, tylko takim """wykroczeniowcem""""),
    i chciałbym się dowiedzieć czy jest w X AŚ, czy ja, nie bedąc z rodziny moge
    podejsc i zapytac czy taki i owaki siedzi w danym AŚ lub ZK? Rodzina go
    niechce znać.... a ja bym mu chciał pomóc, tylko nie wiem czy da sie jakos
    dowiedziec gdzie jest, a jestem tylko przyjacielem.... Dacie rade pomóc?

    Zaznaczam ze to NIE jest krymininalista, mandat do mandatu i zbierze
    sie..... pan jedzie z nami a wy spierd......

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2012-11-28 18:33:24
    Temat: Re: Areszt Śledczy & Osadzony nie z rodziny
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Jędrek85" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zaznaczam ze to NIE jest krymininalista, mandat do mandatu i zbierze
    > sie..... pan jedzie z nami a wy spierd......

    Wydaje mi się, że to nie mandaty ale grzywny - za mandaty drogowe do
    więzienia nie posadzą...