    From: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nietypowe imię.
    Date: Fri, 2 May 2003 12:12:34 +0200
    Sender: l...@t...tkb.net.pl

    poreba d...@p...com
    news:Xns936F72917EF4Bdmicfgpolboxcom@22.7.19.11:

    > "Czy można nadać dziecku imię nietypowe?"
    > w news:b8o0nt$4u1$1@flis.man.torun.pl

    W porządku -- tym razem mój błąd.
    (choć i tak niewiele wniosłeś)
    Pytałem także o to, czy można, a nie
    tylko w jaki sposób do tego podejść.

    Przepraszam za 'Nadal nie na temat'.
    (oczywiście na temat było/jest)

    > wprawdzie w odpowiedzi na news:b8ols4$m6b$2@serwus.bnet.pl ale w
    > news:b8opga$i7c$1@flis.man.torun.pl napisałes:"Jak będę Cię tak tłukł
    > w ten [Twój] głupi", dalej juz bez MIDow
    > "Skoro jesteś chory psychicznie, to może mógłbym jakoś pomóc? :)"

    To akurat też nawiązanie do niemojej wypowiedzi.
    Ja chory psychicznie nie jestem, więc uznałem,
    że chorym jest ktoś inny. Oczywiście ten, kto
    o chorym pisze. I ja nie użyłem słów typu 'ch...'.

    > moge zrozumiec ze Cie sprowokowano, ale to nie jest
    > usprawiedliwienie.

    Sprowokowano do czego?
    Bo tak nie do końca rozumiem?
    Gdybyś zobaczył człowieka z rozciętą głową,
    z której płynie :) krew i miał pod ręką stosowne
    apteczki, bandaże, lekarstwa itd. -- to chyba też
    byś uznał za stosowne zaproponowanie pomocy?
    Choremu na nerki -- urologa, zaś choremu
    psychicznie -- psychiatrę. Podobnie
    z bolącym/chorym zębem -- stomatologa itd...

    > Nie odpowiedzialemCi wprawdzie, ale wskazalem
    > ogolnie gdzie szukac odpowiedzi na 1 pytanie.

    Tak. Tutaj ja nie miałem racji.
    I piszę o tym na początku tego postu.

    Natomiast zarzucanie mi impertynencji jest chyba insynuacją. :)
    Nazwałem Was wprawdzie kupą baranów, ale już po Waszych dysputach
    o Maryni. (i nie o całej na dodatek) Napisałem -- bo Wy zasługujecie
    na takie określenie: Zamiast udzielić mi konkretnych informacji,
    piszecie o samochodach, o waleniu w głupi łeb, o Isaurze, sukienkach
    komunijnych itd...
    -- na ,,indywidualną" sukienkę -- być może nie stać
    każdego, bo może to się wiązać z brakiem pieniędzy,
    ale akurat wymyślenie imienia -- nie kosztuje zbyt wiele,
    pomijając już fakt, że nijak się to ma do mojego pytania :)

    -- imię Mercedes -- jest imieniem typowym, ale niepolskim.
    (ja pisałem o nietypowym)

    -- walenie w czyjkolwiek głupi łeb mnie nie interesuje

    Na pytania typu:
    Czy można kupić masło?
    Jeśli tak -- to gdzie?
    Jeśli tak -- to jak do tego podejść?