  • 11. Data: 2002-10-18 00:16:10
    Temat: Re: Nietypowa sprawa
    Od: "Kaja" <f...@f...pl>

    On Thu, 17 Oct 2002 15:09:49 +0200, Juzek72 wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl>
    > Szkoda tylko, ze zastanawiajac sie nad fizycznym aspektem sprawy nie
    > pomozemy Sarnie :-(
    >
    > Rowniez pozdrawiam,
    >
    > Juzek

    A czy Ty wiesz jak się pisze Józek?

    --
    Kaja

  • 12. Data: 2002-10-18 07:49:36
    Od: "Juzek72" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    > On Thu, 17 Oct 2002 15:09:49 +0200, Juzek72 wrote:
    > A czy Ty wiesz jak się pisze Józek?

    Wiem doskonale, jednak staram sie nie uzywac w postach polskich liter i co
    za tym idzie, wole pisac swe imie fonetycznie miast np. Jozek.

    Pozdrawiam,

    Juzek

  • 13. Data: 2002-10-18 13:29:20
    Od: "Sarna" <m...@b...gnet.pl>

    > [...]
    >
    > Nie pomożemy, bo sama idea "podzielnika" ma mało wspólnego
    > z pomiarem :(

    Rozumiem ze ta niemoc wyplywa raczej z bezradnosci aniezli z braku dobrych
    checi..? :-(

    pozdr,
    sarna