  • 1. Data: 2002-08-26 21:31:24
    Temat: Niespełnienie obietnic co do wyjazdu..
    Od: "Macca" <m...@p...fm>

    Skorzystałem z oferty wyjazdowej do szkoły językowej
    zagranica biuro nie dotrzymało niektórych warunków oferty
    (brak zajęć popołudniowych oraz org. czasu po południu)
    mowa jest o rekompensacie jakie mam podstawy
    prawne do tego żądania oraz jakie turystyczne.
    instytucje mogą w tym pomóc?
    ktoś ma jakieś pomysły, doświadczenia?

    pozdr.

  • 2. Data: 2002-08-27 06:06:25
    Temat: Re: Niespełnienie obietnic co do wyjazdu..
    Od: "Andrzej Gumuła" <a...@p...onet.pl>

    u nas??? szans prawie nie masz wcale...

  • 3. Data: 2002-08-27 13:53:02
    Od: "Grzegorz Szubert" <s...@p...pl>

    Masz tydzien albo dwa na zlozenie pisemnej reklamacji, co sie potem z tym
    dzieje - nie mam pojecia

    --
    Grzegorz Szubert

  • 4. Data: 2002-08-28 08:06:14
    Od: "Macca" <m...@p...fm>

    > u nas??? szans prawie nie masz wcale...

    Firma nawet odpowiedziała na e-mail i człowiek
    napisał żebym uściślił rożczenia i wystąpił z rorzczeniam, więc sytuacja nie
    jest beznadziejna do tego jest
    teraz tam moja siostra ma takie same problemy
    więc chyba mogę się podpjąc z moja sprawe do
    jej od mojego pobytu mineły już ponad 2 tygodnie, ale pojechałem nad morze i
    nie moglem wiele zaltwic..
    A zamówinie było robione razem..
    THX za sugestie a co z Polska Izba Turystyki?