  • 1. Data: 2002-08-26 21:40:04
    Temat: [DG] GUS / RG-1 ... pytanie
    Od: "jb" <j...@s...no.thank.you>

    Witam !

    Zachcialo mi sie wlasnej dzialanosci gospodarczej ... no i pierwszy zgrzyt.
    Musze wypelnic (dla Glownego Urzedu Statystycznego) zgloszenie RG-1 ..
    ... idzie mi niezle do chwili gdy dochodze do przedostatniej strony gdzie
    musze dokonac opisu dzialalnosci ... No i problem ... o ile zakreslanie
    cyferek wydaje mi sie czynnoscia w miare jednoznaczna o tyle tutaj nachodza
    mnie watpliwosci dot. wieloznacznosci tego co tam znalezc sie moze.
    Zalozmy (oczywiscie niezgodnie z prawda :) ze handluje kwiatkami:
    Czy w rubryce powinien byc:
    a/ handel detaliczny
    b/ handel roslinami
    c/ handel kwiatami w siedzibie firmy i a takze okazyjnie poza nia - w
    przypadku
    swiat koscielnych ... :)
    d/ sprzedaz kwiatow cietych, doniczkowych, nawozow, preperatow ochronnych
    w szczegolnosci tulipanow holenderskich

    [moze przyklad niezbyt szczesliwy, ale chyba wiadomo o co chodzi]

    Jednym slowem - jak bardzo szczegolowy powinien byc to opis i jak nalezy go
    budowac. Googlowalem za jakims wzorem - niestety - nic nie udalo sie
    znalezc.

    Pomocy !

    jb
    www.dawny.wroclaw.pl
    [Wroclaw na dawnej fotografii, czasem takze wspolczesne ujecia ....]

  • 2. Data: 2002-08-27 09:38:31
    Temat: Re: [DG] GUS / RG-1 ... pytanie
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "jb" <j...@s...no.thank.you> wrote in message
> [...]
    > swiat koscielnych ... :)
    > d/ sprzedaz kwiatow cietych, doniczkowych, nawozow, preperatow ochronnych

    Opis powinien być zgodny z Przedmiotem Działalności Gospodarczej,
    którego katalog znajdziesz na www.rzeczpospolita.pl
    Poza tym zakres/rodzaj działalności powinien być podany przy zgłaszaniu
    do ewidencji dział. gospod. - i ewentualnie to trzeba 'przepisac' i chyba
    zaznaczyc glowne
    zajecie (ale to i tak wsio jest dla celow statystycznych - zwykle ludki w
    urzedzie,
    podpowiadaja co i jak wpisac - wiec mozna isc z nie do konca wypisanym
    formularzem,
    oni podpowiedza !)

    Pozdro

    sap