  • 1. Data: 2008-12-08 09:56:50
    Temat: Oznakowanie opakowania produktu ?
    Od: "Sum" <a...@a...pl>

    Witam,

    Poszukuje najnowszych informacji na temat wymagan prawnych co do oznakowania
    opakowania produktu. Czy ktos moglby mnie skierowac do jakichs wzmianek na
    ten temat?

    Sprawa wyglada tak ze firma znajomego zamierza importowac zagraniczny
    produkt, ktory ma tylko tekst angielski na opakowaniach. Potrzebuje
    wszelkich informacji jak nalezy go u nas w Polsce oznakowac tak aby bylo to
    zgodne z prawem.

    Wierm ze niby na chlopski rozum mozna zwyczajnie przetlumaczyc go na jezyk
    polski, ale mimo wszystko chce doszukac sie jakis zapisow prawnych na ten
    temat.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-12-08 10:05:00
    Temat: Re: Oznakowanie opakowania produktu ?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sum napisał(a):

    > Poszukuje najnowszych informacji na temat wymagan prawnych co do oznakowania
    > opakowania produktu. Czy ktos moglby mnie skierowac do jakichs wzmianek na
    > ten temat?

    O masz... Ale jaki to produkt to mamy sami zgadnąć? ;P Chodzi o to, że
    inne wymagania dotyczą żywności, inne detegentów a jeszcze inne zabawek.

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 3. Data: 2008-12-08 10:58:58
    Od: "Sum" <a...@a...pl>

    > O masz... Ale jaki to produkt to mamy sami zgadnąć? ;P Chodzi o to, że
    > inne wymagania dotyczą żywności, inne detegentów a jeszcze inne zabawek.

    Chodzi o produkty pochodzenia roslinnego - mieszanki ziół itp (nie do
    spozycia przez ludzi)

  • 4. Data: 2008-12-08 11:00:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sum napisał(a):

    > Chodzi o produkty pochodzenia roslinnego - mieszanki ziół itp (nie do
    > spozycia przez ludzi)

    A do czego przeznaczone?

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 5. Data: 2008-12-08 11:03:12
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    > A do czego przeznaczone?
    Moze do palenia, skoro to ziola :-)
    pozdrawiam

    --
    ----------> www.varius.jawnet.pl/fotki <----------
    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2008-12-08 11:17:53
    Od: "Sum" <a...@a...pl>

    > Moze do palenia, skoro to ziola :-)

    Na przyklad do kadzidelka przy obrzedach religijnych.

    pozdr.

  • 7. Data: 2008-12-08 11:26:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sum napisał(a):

    > Na przyklad do kadzidelka przy obrzedach religijnych.

    No to produktem jest kadzidelko a nie ziola. Czyli cos co bardziej jest
    swieczka niz roslinka. Zainteresowalbym sie przepisami o chemikaliach.

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 8. Data: 2008-12-09 16:37:14
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    Np. szukaj tu:
    Ustawa o opakowaniach i odpadach opakowaniowych
    Ustawa o systemie oceny zgodności
    Ustawie z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów
    Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej
    Ustawa o języku polskim (Dz. U. nr 90, poz. 999 ze zm.),
    Ustawa o substancjach i preparatach chemicznych
    Ust. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej