  • 1. Data: 2003-07-03 09:59:11
    Temat: Nieprawdziwy kapital spolki w KRS
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@a...pl>

    Jest to spolka akcyjna. W Krajowym Rejestrze Sadowniczym podaje swoj
    kapital na nieprawdopodbna kwote. Podejrzewam ze to klamstwo. Jaka jest
    za to odpowiedzialnosc? Jakie przepisy to reguluja?
    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 2. Data: 2003-07-03 10:56:26
    Temat: Re: Nieprawdziwy kapital spolki w KRS
    Od: Tomasz Slaski <s...@d...kosza.com.pl>

    Przyjazny Andrzej wrote:
    > Jest to spolka akcyjna. W Krajowym Rejestrze Sadowniczym podaje swoj
    > kapital na nieprawdopodbna kwote. Podejrzewam ze to klamstwo. Jaka jest
    > za to odpowiedzialnosc? Jakie przepisy to reguluja?

    Moze to "oczywista pomyłka pisarska" ?? :)

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH

  • 3. Data: 2003-07-03 11:36:42
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@a...pl>

    w <news:3F040BDA.70402@do.kosza.com.pl>
    Tomasz Slaski napisał(a):

    > Moze to "oczywista pomyłka pisarska" ?? :)

    Rozumiem zart, ale bez watpienia nie byl to blad "techniczny"

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 4. Data: 2003-07-03 11:58:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Przyjazny Andrzej napisał:
    > Jest to spolka akcyjna. W Krajowym Rejestrze Sadowniczym podaje swoj
    > kapital na nieprawdopodbna kwote. Podejrzewam ze to klamstwo. Jaka jest
    > za to odpowiedzialnosc? Jakie przepisy to reguluja?

    Skąd wiesz że to nieprawdopodobna kwota. Widziałes bilans? Zamyka się?

    Czy czasem nie pomyliłes kapitału z pieniędzmi?
    Jestes pewien że mówisz o kapitale? A może chodzi Ci o aktywa płynne?
    Może po prostu o gotówkę?

    No i jaka to jest ta nieprawdopodobna kwota w spółce akcyjnej, która
    musi mieć minimalnie pół miliona kapitału zakładowego, żeby w ogóle
    została zarejestrowana?

    Swoją drogą to jest Krajowy Rejestr Sądowy...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-07-03 12:05:17
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@a...pl>

    w <news:be15qp$31d$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Maddy napisał(a):

> [...]
    > w ogóle została zarejestrowana?
    >
    > Swoją drogą to jest Krajowy Rejestr Sądowy...

    Kapital + gotowka + sprzet calej firmy + nie maja takiej wartosci jak
    podana w KRS. Wiem o tym. A w KRS jest niebotyczna kwota. Tu chodzi o
    cos takiego, ze na podstawie tej informacji firmie byly udzielane
    kredyty, kontrahenci dawali produkty itd. Jakie przepisy to normuja? Bo
    teraz wynika z tego, ze ja sobie moge zalozyc spolke i wpisac, ze jej
    kapital to np. 15 mln zl...

    --

    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 6. Data: 2003-07-03 12:07:46
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@a...pl>

    w <news:be16bv$s38$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Keruj napisał(a):

    > Przeciez moga miec np. jakas nieruchomosc ktora zostala wniesiona
    > do spolki na spora kwote np. na kilkanascie mln.
    >
    > Keruj

    wlasnie nie - wiem o tym. Mnie sie po prostu w tym zapisie cos BARDZO
    nie zgadza. Caly majatek firmy (wszystko!) nigdy nawet nie zblizyl sie
    do tego co figuruje w ich KRS

    --

    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 7. Data: 2003-07-03 12:07:51
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

  • 8. Data: 2003-07-03 12:27:06
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

> [...]
    > kredyty, kontrahenci dawali produkty itd. Jakie przepisy to normuja? Bo
    > teraz wynika z tego, ze ja sobie moge zalozyc spolke i wpisac, ze jej

    Mogli tylko na papierze zrobic doplate do kasy i kapital rosnie .... napewno
    przy kontroli skarbowej musieli by sie nameczyc brakiem takiej gotowki w
    kasie.

    Keruj

  • 9. Data: 2003-07-03 12:34:30
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@a...pl>

    w <news:be17g3$46d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Keruj napisał(a):

    > Mogli tylko na papierze zrobic doplate do kasy i kapital rosnie
    > .... napewno przy kontroli skarbowej musieli by sie nameczyc
    > brakiem takiej gotowki w kasie.
    >
    > Keruj

    Powaznie? To jest mozliwe? Czyli cos w rodzaju fikcyjnej wplaty, by
    firma wygladala na bardzo majetna?

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 10. Data: 2003-07-03 12:47:06
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

    > Powaznie? To jest mozliwe? Czyli cos w rodzaju fikcyjnej wplaty, by
    > firma wygladala na bardzo majetna?

    Chociaz podczas kontorli ... moga pokazac np. umowe pozyczki dlatego nie ma
    kasy w kasie i gowno im zrobia :)

    Keruj