  • 11. Data: 2004-10-30 14:54:09
    Temat: Re: Nieograniczony dostęp do internetu czy ograniczony?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Sebol rzecze:
    > akurat ten 'program' średnio rozwiązuje problem zakładając że nikt ze
    > znajomych go nie będzie używał w przeciwieństwie do

    Zawsze może go polecić znajomym :)

    > http://www.http-tunnel.com/html/solutions/http_tunne
    l/client.asp

    O! Fajne produkty mają :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    Sprawdziłeś już swój banknot?
    http://www.eteria.net/gratka

  • 12. Data: 2004-10-30 15:07:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    zainteresuj sie programem skype.

    P.

  • 13. Data: 2004-10-30 16:57:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek wrote:

    > "CZY JA PODPISYWALEM Z NIMI UMOWE NA DOSTEP DO INTERNETU NIEOGRANICZONY CZY
    > OGRANICZONY"?

    Umowę na dostęp do internetu - a nie na dostęp Z internetu.

    > Czy nie powinienem byc w jakis sposob uswiadomiony przy
    > podpisywaniu umowy o tym, iz nie bede mial mozliwosci do tego typu uslugi?

    Dostawca internnetu nie odpowiada za braki wiedzy technicznej klientów.

    Równie dobrze ktoś, kto kupił sobie samochód z ABS mógbły mieć pretensje
    do producenta samochodu, że się komuś wpakował w kuper (bo mu się
    wydawało, że ABS to gwarancja zatrzymania się 'w miejscu').

    > Przejrzalem dokladnie umowe, aneks do umowy oraz regulamin, i nic z tych
    > dokumentow nie wynika na powyzszy temat:(
    > Jak mam ten temat "ugryzc"?

    Zamówić publiczne IP - jeśli operator ma taką możliwość.

  • 14. Data: 2004-10-30 16:58:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sebol wrote:

    > niekoniecznie - być może wystarczy otworzyć porty dla tego komputera

    W przypadku GG musi być publiczne IP.

    Zasadniczo do tego typu rzeczy wystarczy, żeby tylko jedna strona miała
    publiczne IP, ale nie wiem, czy GG jest dostatecznie wądre ;)

  • 15. Data: 2004-10-31 07:36:30
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 30 Oct 2004 18:58:59 +0200, Andrzej Lawa naskrobał(a):

    czyli jesteś za na nawet przeciw

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 16. Data: 2004-11-01 18:19:58
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    > Sebol rzecze:
    >
    > Zawsze może go polecić znajomym :)

    l/client.asp

    > O! Fajne produkty mają :)
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    OŚWIADCZENIEO UCHYLENIU SIĘ OD SKUTKÓW PRAWNYCH OŚWIADCZENIA WOLI ZŁOŻONEGO
    POD WPŁYWEM BŁĘDU

    W imieniu mojego mandanta, pełnomocnictwo w załączeniu, uchylam się od
    skutków prawnych oświadczenia woli złożonego w dniu 01.01.2004 r., w którym
    mój mandant zobowiązał się kupić od Pana pług obracalny 7-mio skibowy
    OVERUM, numer seryjny 123WCX 657.

    Wskazuję, że w chwili składania oświadczenia woli w kwestii nabycia od Pana
    przedmiotowego pługu mój mandant działał pod wpływem błędu co do treści
    czynności prawnej, albowiem zgodnie z Pana zapewnieniem wynikającym między
    innymi z § 1 wyżej wskazanej umowy sprzedaży będący jej przedmiotem pług
    OVERUM miał być modelem wyprodukowanym w 2002 r.

    Po dokonanym w specjalistycznym warsztacie wnikliwym przeglądzie
    przedmiotowego pługu okazało się, że model pługu, taki jak nabyty od Pana,
    nie jest produkowany od co najmiej 2000 roku.

    W tych okolicznościach Pana mylne deklaracje co do wieku zakupionego pługu
    wprowadziły mojego mandanta w istotny błąd, albowiem mój mandant nigdy nie
    złożyłby oświadczenia woli nabycia przedmiotowego pługu, gdyby oceniał
    sprawę rozsądnie i nie działał pod jego wpływem.

    Wobec powyższego wnoszę o niezwłoczny zwrot zapłaconej przez mojego mandanta
    kwoty w wysokości 20.000 zł. Jednocześnie wskazuję, że wobec braku
    najpóźniej w terminie 7 dni otrzymania przez mojego mandanta ww. kwoty
    podejmę odpowiednie kroki sądowe, co przyczyni się do powstania znacznych
    kosztów po Pana stronie.

    xxx

    adwokat

    zamień "pług" na "dostęp do internetu" i poślij do providera :-)