  • 1. Data: 2004-10-30 10:30:56
    Temat: eksmisja, prawo meldunkowe/lokalowe
    Od: "whatever" <g...@p...onet.pl>

    Czy właściciel mieszkania ma prawo sprzedać mieszkanie, w którym są
    zameldowani na stałe lokatorzy?

    (Powtarzam pytanie z wątku "sprzedaż mieszkania, co z lokatorami?" ze względu
    na brak odezwu, w archiwum nie znalazłm takiej sytuacji)
    Właściciel ma zamiar sprzedać mieszkanie (własnościowe,
    hipoteczne), w ktorym jest zameldowany na stałe lokator. Lokator twierdzi, że
    właściciel nie ma prawa go "wyrzucić" ze względu na staly meldunek. Między
    właścicielem mieszkania a lokatorem nie ma żadnej umowy na piśmie.
    Będę wdzięczna za szybką i rzeczową odpowiedź.
    w.

  • 2. Data: 2004-10-30 10:49:49
    Temat: Re: eksmisja, prawo meldunkowe/lokalowe
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "whatever" <g...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:4798.00000cf8.41836d5f@newsgate.onet.pl

    > [......................]
    > (Powtarzam pytanie z wątku "sprzedaż mieszkania, co z lokatorami?" ze
    > [................]

    Sądzisz, że tą nachalnością (powtarzaniem) wymusisz
    odpowiedź od grupowiczów.? Odpowiedzi tak jak
    pytania są dobrowolne.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Budka telefoniczna zbliżała się. Kiedy próbowałem zjechać jej z drogi

  • 3. Data: 2004-10-30 11:07:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    whatever wrote:
    > Czy właściciel mieszkania ma prawo sprzedać mieszkanie, w którym są
    > zameldowani na stałe lokatorzy?

    Meldunek nie stanowi o prawie do przebywania w lokalu, więc jako taki
    nie ma nic do rzeczy.

  • 4. Data: 2004-10-30 12:17:42
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 30 Oct 2004 12:30:56 +0200, whatever naskrobał(a):

    > Czy właściciel mieszkania ma prawo sprzedać mieszkanie, w którym są
    > zameldowani na stałe lokatorzy?

    nie zawsze.

> [...]
    > hipoteczne), w ktorym jest zameldowany na stałe lokator. Lokator twierdzi, że
    > właściciel nie ma prawa go "wyrzucić" ze względu na staly meldunek.

    Jeżeli nie jest komunalne ( a nie jest ) no to niech już sie pakuje.
    Pomijam fakt że każdy może się zameldować u ciebie bo już nie trzeba mieć
    do tego tytułu prawnego.

    > Między
    > właścicielem mieszkania a lokatorem nie ma żadnej umowy na piśmie.

    znowu kłótnia w rodzinie?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org