    From: "pissmejker" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieograniczony dostęp do internetu czy ograniczony?
    Date: Mon, 1 Nov 2004 19:19:58 +0100

    news:cm09ue$o45$1@news.onet.pl...
    > Sebol rzecze:
    >
    > Zawsze może go polecić znajomym :)

    l/client.asp

    > O! Fajne produkty mają :)
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    OŚWIADCZENIEO UCHYLENIU SIĘ OD SKUTKÓW PRAWNYCH OŚWIADCZENIA WOLI ZŁOŻONEGO
    POD WPŁYWEM BŁĘDU

    W imieniu mojego mandanta, pełnomocnictwo w załączeniu, uchylam się od
    skutków prawnych oświadczenia woli złożonego w dniu 01.01.2004 r., w którym
    mój mandant zobowiązał się kupić od Pana pług obracalny 7-mio skibowy
    OVERUM, numer seryjny 123WCX 657.

    Wskazuję, że w chwili składania oświadczenia woli w kwestii nabycia od Pana
    przedmiotowego pługu mój mandant działał pod wpływem błędu co do treści
    czynności prawnej, albowiem zgodnie z Pana zapewnieniem wynikającym między
    innymi z § 1 wyżej wskazanej umowy sprzedaży będący jej przedmiotem pług
    OVERUM miał być modelem wyprodukowanym w 2002 r.

    Po dokonanym w specjalistycznym warsztacie wnikliwym przeglądzie
    przedmiotowego pługu okazało się, że model pługu, taki jak nabyty od Pana,
    nie jest produkowany od co najmiej 2000 roku.

    W tych okolicznościach Pana mylne deklaracje co do wieku zakupionego pługu
    wprowadziły mojego mandanta w istotny błąd, albowiem mój mandant nigdy nie
    złożyłby oświadczenia woli nabycia przedmiotowego pługu, gdyby oceniał
    sprawę rozsądnie i nie działał pod jego wpływem.

    Wobec powyższego wnoszę o niezwłoczny zwrot zapłaconej przez mojego mandanta
    kwoty w wysokości 20.000 zł. Jednocześnie wskazuję, że wobec braku
    najpóźniej w terminie 7 dni otrzymania przez mojego mandanta ww. kwoty
    podejmę odpowiednie kroki sądowe, co przyczyni się do powstania znacznych
    kosztów po Pana stronie.

    xxx

    adwokat

    zamień "pług" na "dostęp do internetu" i poślij do providera :-)