    From: "Radek" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieodebrane wezwanie do zaplaty
    Date: Tue, 11 May 2004 16:11:27 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@bat.webservice.pl

    Witam,

    Wiem ze ten temat byl juz na grupie ale chyba nie rozstrzygnieto do konca
    tej kwestii. Otoz moj dluznik czujac pewnie pismo nosem nie odebral mojego
    wezwania do zaplaty. Wezwanie bylo do niego awizowane 2 razy, a ostatecznie
    ja dostalem zwrot. I pytanie: czy sad uzna to wezwanie za dostarczone?
    Chodzi o wierzytelnosc pomiedzy dwiema osobami fizycznymi, a postepowanie
    odbyloby sie w trybie nakazowym (z tytulu niesplaconego w terminie weksla).
    Jesli nie to co moge jeszcze zrobic w tej kwestii?
    Z gory dziekuje za pomoc w tej kwestii

    Pozdrawiam
    Radek