  • Data: 2004-05-12 12:22:37
    Temat: Re: Nieodebrane wezwanie do zaplaty
    Od: Hania 78<o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wykluczam że są inne możliwości, ja dołączałam te załączniki o
    których wyżej napisałam i otrzymywałam nakaz zapłaty. JA nie
    wysyłam dłużnikowi kopii weksla ale wzywam go do wykupienia weksla
    w dniu..... (termin mniej więcej 2 tygodnie od wysyłania pisma
    wzywającego) w godzinach....... w miejscu (dokładny adres). Jeszcze
    nigdy nie zdarzyło mi się żeby dłużnik się stawił w celu wykupu.

    Deklaracja oczywiście tylko wtedy gdy jest,

    Nie wykluczam że niejeden sąd wyda nakaz bez dowodu wezwania do
    wykupienia weksla, ale można sie narazić na sprzeciw lub zarzuty
    pozwanego.

    Ja wolę nie ryzykować. Pozdrowiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info