  • 1. Data: 2006-06-06 16:49:12
    Temat: Niemiecki kodeks karny
    Od: "Tyberiusz" <t...@p...onet.pl>

    Witam czy może ktoś z grupowiczów dysponuje tłumaczeniem niemieckiego kk,
    głównie mi chodzi o §22 tego aktu prawnego. Będę wdzięczny za wszelkie
    sugestie i wskazówki

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-06 19:47:11
    Temat: Re: Niemiecki kodeks karny
    Od: stern <s...@0...pl>

    Tyberiusz napisał(a):
    > Witam czy może ktoś z grupowiczów dysponuje tłumaczeniem niemieckiego kk,
    > głównie mi chodzi o §22 tego aktu prawnego. Będę wdzięczny za wszelkie
    > sugestie i wskazówki

    > § 22
    > Begriffsbestimmung
    >
    > Eine Straftat versucht, wer nach seiner Vorstellung von der Tat
    > zur Verwirklichung des Tatbestandes unmittelbar ansetzt.

    Czynu usiłuje dokonać, kto po jego wyobrażeniu zmierza bezpośrednio do
    dokonania.

    a tu masz orzecznictwo :)

    http://dejure.org/gesetze/StGB/22.html

    milego pisania :)