  • 11. Data: 2012-05-07 14:34:01
    Temat: Re: Niemiec przekreca nas na eBay.de
    Od: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mail, a pieniądze to nie to samo.

    A nawet jeśli przyjdą (jeśli), to w plecy 2x opłata za przelew (już to kiedyś
    ćwiczyłem z innymi Niemiaszkami).

    Oczywiście bardziej chciałbym wylicytowany i od ręki opłacony towar.

    -----

  • 12. Data: 2012-05-09 15:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > no ale nie będzie Niemiec pluł nam w twarz i to przed Euro.
    > Niestety nie paypal (nie miał opcji), ale przelew bankowy w euro był,
    > więc eBay.de się wypiął (bo jakby paypal to niby gwarantują, a jak nie
    > paypal to nie gwarantują).
    > Największa ochota mi przychodzi napisać list po polsku do lokalnej dla
    > Niemca komendy policji niemieckiej, to porządne społeczeństwo i może
    > nie oleją. Miał ktoś podobne przypadki (bo w polską policję z ich
    > minimalną kwotą na przestępstwo 300 zł czy jakoś tak to mi się
    > wchodzić nie chce, samo zeznawanie by dłużej trwało niż ten towar

    jakie 300zl
    To jest oszustwo a w przypadku oszustwa nie ma minimalnej kwoty.

    --
    Pozdrawia... Budzik