  • 1. Data: 2005-05-26 19:17:14
    Temat: Nielegalne składowanie odpadów
    Od: Marecki <m...@t...pl_>

    Jak rozprawić się z nieuczciwą firmą budowlaną, która podrzuciła mi na
    mój teren kilka wywrotek odpadów. Zrobili to oszukując mnie. Mieli
    przywieść 5 samochodów czystej ziemi a przywieźli 4 samochody czystego
    gruzu i korzeni? Gdy to zobaczyłem spisałem ich numer tablicy
    rejestracyjnej i wyrzuciłem z mojego terenu. Resztę śmieci wysypali
    blisko lasu (też nielegalnie). Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem.
    Jak nakłonić oszustów żeby to posprzątali - prośby nie skutkują?

  • 2. Data: 2005-05-26 23:17:10
    Temat: Re: Nielegalne składowanie odpadów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marecki" <m...@t...pl_> napisał w wiadomości

    Takimi rzeczami zajmuje się straż miejska / gminna i ochrona środowiska.