  • 1. Data: 2005-02-03 12:03:32
    Temat: Nielegalne podrobki na Allegro.
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl>

    Od dluzszego juz czasu nie daje mi spokoju jedna rzecz zwiazana z ww.
    sewisem aukcyjnym. Ot, chocby tego typu aukcja:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=40774154

    ktorych na Allegro sa setki. Nie tylko perfum, ale rowniez markowych
    kosmetykow, ubran itd. Kompletnie nie moge zrozumiec, jak to jest, ze bez
    przeszkod uplynnianych sa tam tysiace towarow dziennie, ktore z oryginalnymi
    produktami nie maja nic wspolnego. Tandetne perfumy z Turcji (w Bulgarii
    dostepne po 3 euro, w samej Turcji po 1 euro), tandetne kosmetyki z Turcji,
    rozmaitej masci podrobki z Azji (akcesoria do telefonow komorkowych itd.).
    Pomijam zlodziejskie aukcje, w ktorych sprzedawane sa telefony "z zagubiona"
    instrukcja i tym podobne, bo tego w zasadzie wyeliminowac sie ne da. Ale jak
    mozna zezwalac na handel ordynarnymi podrobami.

    shi

    PS. Glupota Polakow, czyt. czesci Kupujacych, jest wprost proporcjonalna do
    zuchwalosci Sprzedajacych na takich aukcjach. Opisy brzmia "produkt
    oryginalnie zapakowany" (nigdzie nie ma, ze to oryginal). Przegladam
    komentarze i 95% Kupujacych "wszystko ok, super!" zyje w przekonaniu, ze
    uzywa markowych perfum, w dodatku taniej 3-4x niz te w sklepie. Ubaw po
    pachy.

  • 2. Data: 2005-02-03 17:02:17
    Temat: Re: Nielegalne podrobki na Allegro.
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Thu, 3 Feb 2005 13:03:32 +0100, Artur "Shiva" Włodarczyk napisał(a):

    zapytam ,a czy są podróbki legalne ?
    Moim zadniem ,gdyby nie było głupich kupujących to nie było by cwaniaków
    sprzedających.
    JanuszHr

  • 3. Data: 2005-02-03 17:24:12
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    > Przegladam komentarze i 95% Kupujacych "wszystko ok, super!" zyje w
    > przekonaniu, ze uzywa markowych perfum, w dodatku taniej 3-4x niz te w
    > sklepie. Ubaw po pachy.

    no jak, przecież one są oryginalne :-D

    mnie tez to kiedyś zastanowiło, nawet zgłosiłem kiedyś nielegalne aukcje do
    Allegro (nielegalna muzyka na CD) i cisza....
    Nic mi nie przychodzi do głowy jak tylko to, że gość wystawił nielegalną
    aukcję - zapłacił za wystawienie - zapłaci prowizję - a Allegro się cieszy i
    ma resztę gdzieś

  • 4. Data: 2005-02-03 18:53:10
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Janusz" wrote:

    > zapytam ,a czy są podróbki legalne ?
    > Moim zadniem ,gdyby nie było głupich kupujących to nie było by cwaniaków
    > sprzedających.

    Nie ma sie co czepiac przeklamania jezykowego, bo nie o to tu chodzi. Jak w
    cywilizowanym panstwie moze dochodzic, na taka skale, do handlu nielegalnym
    towarem. Podrobki markowych ciuchow, perfum, kosmetykow. Az dziw, ze nikt
    sie jeszcze tym nie zajal.

    shi

  • 5. Data: 2005-02-03 19:41:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur "Shiva" Włodarczyk" <s...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:ctt46i$pam$1@nemesis.news.tpi.pl...

    To może ja tylko tak krótko - gwałtownie protestuję przeciwko stwierdzeniu,
    że bez przeszkód. A więcej napisać nie mogę :-)

  • 6. Data: 2005-02-03 19:57:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > mnie tez to kiedyś zastanowiło, nawet zgłosiłem kiedyś nielegalne aukcje
    do
    > Allegro (nielegalna muzyka na CD) i cisza....

    jezeli cos takiefgo zglaszasz to koniecznie rob screeny, jak piszesz do
    nich donos tez
    i mi wysylaj na priv.

    > Nic mi nie przychodzi do głowy jak tylko to, że gość wystawił nielegalną
    > aukcję - zapłacił za wystawienie - zapłaci prowizję - a Allegro się
    cieszy i
    > ma resztę gdzieś

    dokladnie, paserstwo, juz o tym na grupie pisalem, wazne sa dowody a te
    \ja zbieram.

    P.

  • 7. Data: 2005-02-03 21:10:52
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" wrote:

    > To może ja tylko tak krótko - gwałtownie protestuję przeciwko
    > stwierdzeniu,
    > że bez przeszkód. A więcej napisać nie mogę :-)

    Sadzac po ilosci uplynnianego w ten sposob na Allegro towaru, trudno odniesc
    inne wrazenie:

    http://allegro.pl/showcat.php?id=5407&order=t&view=g
    text

    W podanym linku jest 50 aukcji, promowanych na pierwszej stronie, za
    dodatkowa oplata. Przynajmniej 90% z nich to oferty z tandetnymi tureckimi
    podrobkami, co stwierdzic mozna w kilka minut. Procent sprzedawanych
    oryginalnych perfum jest tak maly, ze Allegro osmiesza sie dopuszczajac cos
    takiego do obrotu. Albo inaczej: jest na tyle bezczelne, ze pozwala robic w
    konia klientow serwisu.

    shi

  • 8. Data: 2005-02-03 21:47:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur "Shiva" Włodarczyk" <s...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:ctu41u$b54$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sadzac po ilosci uplynnianego w ten sposob na Allegro towaru, trudno
    odniesc
    > inne wrazenie:

    Rzuć okiem tu: http://www.kgp.gov.pl/

    statystyka
    -> wybrane statystyki
    -> PRZESTĘPSTWA PRZECIWKO PRAWOM AUTORSKIM