  • 1. Data: 2005-02-03 11:53:47
    Temat: Ogrzewanie gazowe a budynek mieszkalny.
    Od: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>

    Do ogrzewania wynajmowanego przeze mnie lokalu handlowo-usługowego
    położonego w najniższej kondygnacji budynku mieszkalnego, na terenie
    śródmiejskim, uzywam pieca gazowego zasilanego gazem płynnym z butli
    11kg. Zarządca budynku twierdzi że jest to niezgodne z przepisami.
    Pogooglałem troszke, ale nie moge nic takiego znaleźć...

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 12 kwietnia 2002 r.
    w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
    usytuowanie. (Dz. U. Nr 75, poz. 690) pozwala na zasilanie gazem płynnym
    urządzeń gazowych pod określonumi warunkami które spełniam (§177).
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
    z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania
    budynków mieszkalnych także tego nie zabrania.

    Umowa najmu którą zawarłem z właścicielem lokalu (nie jest on jego
    zarządcą) także nie ogranicza mnie w tej sprawie w żaden sposób.

    Na jakie zatem przepisy powoływać się może Zarządca budynku? Jakie
    przepisy mogą uniemożliwiać w/w działanie?

    B.