  • 1. Data: 2002-03-22 23:21:28
    Temat: Faktura i odsetki
    Od: "Nissak" <d...@i...lublin.pl>

    Nabylem pewien sprzet komputerowy, w momencie zakupu podpisalem fakture
    z terminem platnosci 1 tydzien.
    Zanim minal ten tydzien mialem troche problemow z tym sprzetem
    gdyz dzialal wadliwie wiec po rozmowei telefonicznej ustalilem ze sprzedawca
    ze narazie mam nieoplacac faktury i on podesle mi nowy sprzet a stary oddam
    no i tak od 2 miesiecy wymieniam sie z nim coraz to nowszymi wersjami
    sprzetu.
    Mam pytanie czy moze on jakos naliczyc mi odsetki z tytuly nieterminowego
    oplacenia
    faktrury jezeli tak w jaki sposob sa one naliczane ?
    Czy jezeli teraz zaplace za ta fakture to czy sprzedawca moze z czasem
    "przypomniec" sobie
    o spoznionym terminie i rzadac odemnie jakichs karnych % ?
    Dodam ze niemam zadnej pisemnego pozwolenia zwlekania z faktura, ze
    sprzedawca
    kontaktowalem sie tylko poczta elektroniczna i telefonicznie.