  • 11. Data: 2019-12-21 22:17:55
    Temat: Re: Niejaki u2
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 21.12.2019 o 19:29 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > https://sjp.pwn.pl/sjp/niejaki;2488798.html

    Też to sobie pomyślałem, ale po głębszym zastanowieniu doszedłem do
    wniosku [uwaga! uwaga!], że Animka może mieć rację i u2 jest właśnie
    nijaki, bez wyrazu i wartości, a ta cała jego pisanina na grupy to próba
    podniesienia samooceny.

    Kamil

  • 12. Data: 2019-12-21 22:30:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 21 Dec 2019 22:12:55 +0100, użytkownik u2 napisał

    > żydówka antysemitką
    > ano, jcek

    Jak widać na załączonym obrazku, dla tego przygłupa nie ma większej
    zniewagi niż nazwanie kogoś Żydem.
    Jeśli ktoś miał jakieś wątpliwości, to mam nadzieję że je rozwiałem.

    --
    Jacek

  • 13. Data: 2019-12-22 00:17:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.12.2019 o 22:30, Jcek Maciejew pisze:
> [...]
    > zniewagi niż nazwanie kogoś Żydem.
    > Jeśli ktoś miał jakieś wątpliwości, to mam nadzieję że je rozwiałem.

    jcek sądzi po sobie, uważa, że nazwanie kogoś żydem to zniewaga:)))))))))

  • 14. Data: 2019-12-22 00:38:32
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > zniewagi niż nazwanie kogoś Żydem.
    > Jeśli ktoś miał jakieś wątpliwości, to mam nadzieję że je rozwiałem.

    Jeśli chodzi o Żyda to czy Żyd musi się wstydzić, że jest Żydem i nawet
    wypierać się?
    Żydzi to nabogatsi i najbardziej wpływowi ludzie na najwyższych
    stanowiskach. Dziwne tylko, że nie Żydzi bardzo się ich boją, bo
    powiedzenie mówi, że Żyd może w łyżce wody Polaka utopić, taki jest
    cwany. Tak jak Ci bogaci Żydzi, którzy podczas wojny zwiali do Ameryki i
    z tamtąd szykanują Polskę.

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-12-22 00:51:33
    Od: n...@o...pl

    jacek <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Ostatnio obserwujemy na grupie zmasowany wysyp postów niejakiego u2. Facet
    > nie dość że jest przygłupem piszącym treść postu w temacie i nie podającym
    > w treści postu żadnego swojego poglądu czy wątpliwości do których można by

    nie czytać.
    to głupek wyśmiewany na innych grupach
    ostatnio chyba odbiło mu bardziej niż zwykle

  • 16. Data: 2019-12-22 01:36:26
    Od: m...@g...com

    żydówka antysemitką?
    ---
    Nie mow!?
    Idzie w slady Pana - Jeszuy!? :)

  • 17. Data: 2019-12-22 09:56:12
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-21 o 22:17, Kubuś Puchatek pisze:

> [...]
    > wniosku [uwaga! uwaga!], że Animka może mieć rację i u2 jest właśnie
    > nijaki, bez wyrazu i wartości, a ta cała jego pisanina na grupy to próba

    Nienieni. Od samooceny to jest Filipek. Ten to po prostu zwykły
    przygłupi troll

    --
    Sonn

  • 18. Data: 2019-12-22 10:10:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 09:56, Sonn pisze:

    > Nienieni. Od samooceny to jest Filipek. Ten to po prostu zwykły
    > przygłupi troll

    niemiecki syn zazdrości:))))))))))))

  • 19. Data: 2019-12-22 11:50:41
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-12-21 16:50, jacek wrote:
> [...]
    > sprawiedliwy do osądzania reszty :) Niedawno jeszcze brylował na
    > pl.misc.kolej, gdzie zamieszczał swoje posty opatrzone sążnistą
    > antysemicką stopką, ale w końcu na nim się poznali i przestali odpowiadać.
    > Tu się przymaskował i po początkowym okresie zrezygnował z tej stopki,
    > pozostając przy poprzednich poglądach.
    > Uprzejmie proszę wszystkich na grupie, pretendujących do jako takiego
    > poziomu intelektualnego by olewali jego posty i nie wdawali się w
    > dyskusje. Jest nadzieja że niekarmiony troll zdechnie, czego świątecznie

    Nawzajem. To samo dotyczy niejakiego mrbluesky, czy nie jest przypadkiem
    alter ego u2, bo tak fajnie wzajemnie się nakręcają? I na miejscu Jeffa
    Lynna podałbym na tego gościa do sądu za zniesławienie ;)

  • 20. Data: 2019-12-22 12:46:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 11:50, Uncle Pete pisze:

    > Nawzajem. To samo dotyczy niejakiego mrbluesky, czy nie jest przypadkiem
    > alter ego u2, bo tak fajnie wzajemnie się nakręcają? I na miejscu Jeffa
    > Lynna podałbym na tego gościa do sądu za zniesławienie

    ano, pieniaczy nie brakuje:)))))))))))