  • 1. Data: 2019-12-21 16:50:03
    Temat: Niejaki u2
    Od: jacek <j...@g...pl>

    Ostatnio obserwujemy na grupie zmasowany wysyp postów niejakiego u2. Facet
    nie dość że jest przygłupem piszącym treść postu w temacie i nie podającym
    w treści postu żadnego swojego poglądu czy wątpliwości do których można by
    się odnieść to jest jednym z newsowych antysemitów. Meritum postu dobiera
    tendencyjnie, pod z góry zaplanowaną tezę, łatwo się domyślić jaką. Otóż
    wszyscy którzy zrobili jakąkolwiek karierę w jakimkolwiek zawodzie to
    zaprzańcy, złodzieje i tylko ich pod sąd :) Ciekawe jaki, bo sądy też wg.
    tego przygłupa stronnicze. Niewykluczone że widzi się jako jedyny
    sprawiedliwy do osądzania reszty :) Niedawno jeszcze brylował na
    pl.misc.kolej, gdzie zamieszczał swoje posty opatrzone sążnistą
    antysemicką stopką, ale w końcu na nim się poznali i przestali odpowiadać.
    Tu się przymaskował i po początkowym okresie zrezygnował z tej stopki,
    pozostając przy poprzednich poglądach.
    Uprzejmie proszę wszystkich na grupie, pretendujących do jako takiego
    poziomu intelektualnego by olewali jego posty i nie wdawali się w
    dyskusje. Jest nadzieja że niekarmiony troll zdechnie, czego świątecznie
    wszystkim życzę.

    Wszystkiego świątecznego najlepszego!

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2019-12-21 16:56:11
    Temat: Re: Niejaki u2
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-21 o 16:50, jacek pisze:
    > Ostatnio obserwujemy na grupie zmasowany wysyp postów niejakiego u2.

    Coś z twoją intelektualnością nie tak - odkąd piszesz na grupach.

    Nie "niejaki" tylko "nijaki".

    --
    animka

  • 3. Data: 2019-12-21 17:08:02
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 21.12.2019 o 16:50 jacek <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > poziomu intelektualnego by olewali jego posty i nie wdawali się w
    > dyskusje. Jest nadzieja że niekarmiony troll zdechnie, czego świątecznie

    Niedasię, zawsze znajdzie się ktoś (np. niejaka Animka) mu odpowiadający.

    Kamil

  • 4. Data: 2019-12-21 19:13:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Maciejewski, nie pij tyle pejsachówki.

    -----

  • 5. Data: 2019-12-21 19:29:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    https://sjp.pwn.pl/sjp/niejaki;2488798.html

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2019-12-21 19:31:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 21 Dec 2019 17:08:02 +0100, użytkownik Kubuś Puchatek napisał:

    > Niedasię, zawsze znajdzie się ktoś (np. niejaka Animka) mu
    > odpowiadający.

    No wiem, droga jest wyboista. Pół biedy z Animką, też antysemitka :) Ale
    np. Tomasik ma zwyczaj odpowiadać na każdy post, choćby nie wiem jak
    głupi. Może ma za zasadę aby polemizować z poglądem a nie z oponentem.
    Zasada dobra ale nie zawsze, niestety.

    --
    Jacek

  • 7. Data: 2019-12-21 19:34:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 21 Dec 2019 19:13:15 +0100, użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Maciejewski, nie pij tyle pejsachówki.
    >

    > -----

    Również jesteś przygłupem (twoim sztandarem jest odpowiadać nad cytatem
    obojętnie jak wiele osób ci zwraca uwagę) o kalibrze dorównującym u2, lecz
    nie od razu Kraków zbudowali. Przyjdzie i czas na ciebie.

    --
    Jacek

  • 8. Data: 2019-12-21 20:26:18
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > https://sjp.pwn.pl/sjp/niejaki;2488798.html

    Tak, faktycznie. Mogłam najpierw się upewnić.
    Być może dawniej się tak pisało i potem zmieniono, tak jak np na
    kieleckiem, mazowieckiem. Co za wiocha.

    --
    animka

  • 9. Data: 2019-12-21 20:29:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wcześniej dostaniesz stulejki.

    -----

  • 10. Data: 2019-12-21 22:12:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.12.2019 o 19:31, Jcek Maciejew pisze:

    > No wiem, droga jest wyboista. Pół biedy z Animką, też antysemitka :) Ale

    żydówka antysemitką ? ciekawa teoryjka jcka:)))))

    > np. Tomasik ma zwyczaj odpowiadać na każdy post, choćby nie wiem jak
    > głupi. Może ma za zasadę aby polemizować z poglądem a nie z oponentem.
    > Zasada dobra ale nie zawsze, niestety.

    ano, jcek nie dyskutuje z poglądami oponenta, tylko z oponentem:)))))