  • 1. Data: 2019-12-21 15:37:26
    Temat: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://twitter.com/WiadomosciTVP/status/12081006160
    08060928

    WiadomościTVP
    ? @WiadomosciTVP

    #Wiadomości | Nowe oskarżenia pod adresem marszałka Senatu, Tomasza
    Grodzkiego. Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    za, tym razem leczenie ojca, gdy marszałek był ordynatorem w
    szczecińskim szpitalu.

    11:03 - 20 gru 2019

  • 2. Data: 2019-12-21 15:46:26
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-21 o 15:37, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-12-21 19:08:47
    Od: z <...@...pl>

    Kasta lekarska przez lata zasłużyła sobie na uprawdopodobnienie wzięcia
    łapówki. Są tylko ludźmi ale podobnie jak księdza można łatwo oskarżyć o
    pedofilstwo (taka nagonka ostatnio) tak samo lekarza o łapówkarstwo.

    MAJĄ PRZESRANE. Będą musieli udowadniać że nie są wielbłądami.

    Takie popierdolone czasy ;-)

  • 4. Data: 2019-12-21 22:16:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.12.2019 o 19:08, z pisze:
    > Kasta lekarska przez lata zasłużyła sobie na uprawdopodobnienie wzięcia
    > łapówki.

    no wiesz z tego co G. mówi w mediach, to on nie przyjmował w klinice
    publicznej, a jego praktyka prywatna to jego prywatna sprawa:)

  • 5. Data: 2019-12-21 23:33:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-21 o 22:16, u2 pisze:
    > no wiesz z tego co G. mówi w mediach, to on nie przyjmował w klinice
    > publicznej, a jego praktyka prywatna to jego prywatna sprawa:)

    I myśli że jełopy to łykną?

    Przecież to stara jak świat metoda.

    Chcesz się dostać do szpitala i być przyzwoicie traktowany?
    Przyjdź do mnie na prywatną wizytę.
    Tam pogadamy.

    A jeśli nawet nie będzie mowy o łapówce to po wyjściu ze szpitala
    odwiedź mnie na PRYWATNĄ kontrolę.

    Nie spodziewałem się że to nowe odkrycie senackie będzie takie BEZCZELNE ;-)

  • 6. Data: 2019-12-22 00:13:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.12.2019 o 23:33, z pisze:

    > I myśli że jełopy to łykną?

    a co mówił Neumann na nagraniach ? ich wyborcy wszystko łykają jak leci:)

> [...]
    > odwiedź mnie na PRYWATNĄ kontrolę.
    >
    > Nie spodziewałem się że to nowe odkrycie senackie będzie takie BEZCZELNE

    tutaj widać konflikt interesów, co innego prywatna klinika, a co innego
    publiczna, podejrzewam, że tutaj leży przyczyna niewydolności polskiej
    służby zdrowia

    medycy zarabiają na odsyłaniu od annasza do kajfasza, nie potrafiąc n.p.
    postawić jednoznacznej diagnozy, mój kolega przeszedł właśnie taką
    gehennę, aż w końcu po niepotrzebnej operacji, trafił do hospicjum, bo
    nawet profesorowie nie wiedzieli co mu dolega, w hospicjum mój znajomy zmarł

  • 7. Data: 2019-12-22 00:41:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > łapówki. Są tylko ludźmi ale podobnie jak księdza można łatwo oskarżyć o
    > pedofilstwo (taka nagonka ostatnio) tak samo lekarza o łapówkarstwo.

    Zagadnienie jest o wiele bardziej złożone, niż się to dziennikarzom
    wydaje. Zacznijmy od tego, że lekarz sam w sobie nie jest osobą pełniącą
    funkcję publiczną. Zakaz przyjmowania korzyści majątkowych jest
    wywodzony z różnych dość skomplikowanych konstrukcji prawnych, ale nigdy
    z samego faktu bycia lekarzem. Gdyby lekarz był osobą pełniącą funkcje
    publiczne, to z zasady zdelegalizowali byśmy całą prywatną służbę
    zdrowia. Po co "polować na czarownice" i łapać lekarza biorącego
    pieniądze w kopercie, gdy przecież w prywatnych gabinetach wiszą cenniki
    i są kasy fiskalne.

    Udajemy, że ścigamy lekarzy za łapówki zapominając, że chory po prostu
    idzie w większości wypadków do prywatnego gabinetu lekarza zatrudnionego
    w szpitalu i tam legalnie płaci. Proceder niespecjalnie różny od
    dostania pieniędzy w kopercie, no ewentualnie jakieś wykroczenie /
    przestępostwo skarbowe.

    Gdyby władza chciała / mogła ukrócić "łapówkarstwo" wśród lekarzy, to
    trzeba by było wprowadzić zakaz pobierania wynagrodzenia od pacjenta
    przez lekarza zatrudnionego w publicznej służbie zdrowia. Sprawa wydaje
    się prosta, ale wcale nie jest oczywista. Pensje lekarzy są tak marne,
    że wszyscy by przeszli do sektora prywatnego. Władza woli nie poruszać
    tego drażliwego tematu i strasząc raz na czas spektakularnym procesem
    utrzymywać sprawę w pozornej równowadze rozsądku.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2019-12-22 00:44:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-22 o 00:13, u2 pisze:
    > medycy zarabiają na odsyłaniu od annasza do kajfasza

    Ale jeszcze gorzej jest jeśli swoim leczeniem powodują tylko kolejną
    chorobę.

    Ale to normalne skoro generalnie medycyna wie o organizmie ludzkim tylko
    1/3 a do tego dzielą się tą wiedzą na kawałki. Każde biurko jak w zusie
    umie wypełniać tylko swój papierek ;-)

  • 9. Data: 2019-12-22 00:52:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.12.2019 o 00:44, z pisze:

> [...]
    > Ale to normalne skoro generalnie medycyna wie o organizmie ludzkim tylko
    > 1/3 a do tego dzielą się tą wiedzą na kawałki. Każde biurko jak w zusie

    Celem lekarzy nie jest wyleczenie pacjenta, a jego leczenie. Niby na to
    samo wychodzi, ale nie do końca. Jeśli by pacjenta wyleczyli, to by nie
    dostali kasy za leczenie.

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2019-12-22 01:30:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > tego drażliwego tematu i strasząc raz na czas spektakularnym procesem
    > utrzymywać sprawę w pozornej równowadze rozsądku.

    animka