  • 1. Data: 2003-11-25 13:28:46
    Temat: Nieczytelna sygnatura akt
    Od: "JanKO" <J...@n...pl>

    Czy jest jakaś konwencja przy nadawaniu oznaczeń sygnaturze akt?
    To co otrzymałem jak dla mnie jest nieczytelne.
    "VII W?? 252/03" jakie to mogą być litery (lub cyfry) po W?

  • 2. Data: 2003-11-25 13:29:31
    Temat: Re: Nieczytelna sygnatura akt
    Od: "JanKO" <J...@n...pl>

    link: www.artpen.republika.pl/zaw.jpg

  • 3. Data: 2003-11-25 13:34:40
    Od: "eF" <d...@p...com>

    Użytkownik "JanKO" <J...@n...pl> napisał w wiadomości
    > link: www.artpen.republika.pl/zaw.jpg

    jak dlamnie to to jest wa2
    pzdr

    Filip

  • 4. Data: 2003-11-25 15:05:18
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "eF" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "JanKO" <J...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jak dlamnie to to jest wa2
    > pzdr

    takich sygnatur nie ma.
    To prawdopodobnie Wz (Waz) - sygnatura spraw o warunkowe zwolnienie

    Sygnatury reguluje zarządzenie ministra sprawiedliwości - tzw instrukcja
    sądowa

  • 5. Data: 2003-11-25 15:46:19
    Od: "kinka" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:bpvr57$463$1@inews.gazeta.pl...

    > To prawdopodobnie Wz (Waz) - sygnatura spraw o warunkowe zwolnienie

    a dokładnie

    Waz - sprawy prowadzone w Sądzie Okręgowym o wykroczenia, w których
    wniesiono apelacje od orzeczeń sądów rejonowych oraz zażalenia na
    postanowienia i zarządzenia tych sądów zamykające drogę do wydania wyroku
    (art. 14 k.p.w.).

  • 6. Data: 2003-11-25 19:57:00
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kinka" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wniesiono apelacje od orzeczeń sądów rejonowych oraz zażalenia na
    > postanowienia i zarządzenia tych sądów zamykające drogę do wydania wyroku

    Chyba musze zaopatrzyć się w aktualny tekst Instrukcji Sadowej

  • 7. Data: 2003-11-26 13:32:08
    Od: "JanKO" <J...@n...pl>

    wielkie dzięki