  • 1. Data: 2003-11-25 12:46:41
    Temat: jak sprawdzic notariusza
    Od: "Paulina D" <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    prosze mi powiedziec jak moge sprawdzic czy osoba podajaca sie za notariusza
    jest nim w rzeczywistosci? Czy moge sprawdzic to gdzies
    osobiscie/telefonicznie?

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    P.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-11-25 14:15:18
    Temat: Re: jak sprawdzic notariusza
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

> [...]
    notariusza
    > jest nim w rzeczywistosci? Czy moge sprawdzic to gdzies

    np. poszukaj w googlu stron izb notarialnych - tam powinni być wymienieni
    notariusze

    bronek

  • 3. Data: 2003-11-25 14:39:31
    Od: "Paulina D" <i...@p...onet.pl>

    >np. poszukaj w googlu stron izb notarialnych - tam powinni być wymienieni
    >notariusze

    Dziekuje za odpowiedz ale znalazlam wczesniej strone Krajowej Rady Notarialnej
    a tam liste notariuszy i tam "moj" notariusz nie byl wymieniony! Nie wiem,
    moze strona jest nieaktualne. Probowalam sie tam rowniez dodzwonic w roznych
    godzinach ale bezskutecznie. Stad moje pytanie.

    Czy jeszcze gdzies mozna to sprawdzic? Najlepiej nie w internecie

  • 4. Data: 2003-11-25 21:10:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Możesz poprosić notariusza o okazanie stosownego dokumentu. Jeśli
    wątpliwości są poważniejsze i istnieją jakieś racjonalne przesłanki, że
    facet może nie być notariuszem choć się za niego podaje, to polecam
    kontakt z Policją. Oni szybko sprawę wyjaśnią.