eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 43

  • 11. Data: 2009-09-04 15:33:19
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci
    > dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie potrafi
    > dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została aktywowana.
    > W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja jestem odcięty od
    > kontaktu z kontrahentami i mam spore straty finansowe.

    Nie Polkomtel z Polkomtelem, bo to że działają na ich sieci nie oznacza, że to
    oni świadczą usługę. To tak jakbyś mówił że Play to też Polkomtel.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 12. Data: 2009-09-04 15:39:25
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: " GK" <k...@W...gazeta.pl>

    Spróbuj uzyskać odszkodowanie na zasadach ogólnych, będzie to łatwiejsze
    jeśli prowadzisz DG faktycznie wymagającą kontaktu telefonicznego.

    GK

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 13. Data: 2009-09-04 16:01:35
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 17:33
    (autor Boombastic
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <3...@n...onet.pl>):

    > Nie Polkomtel z Polkomtelem, bo to że działają na ich sieci nie oznacza,
    > że to oni świadczą usługę. To tak jakbyś mówił że Play to też Polkomtel.

    Ale Bluemedia ma w systemie alles OK. Polkomtel odmawia aktywacji karty,
    pomimo wysłania kilku reklamacji. Bluemedia wysyła reklamacje, a Polkomtel
    je ignoruje. Wyłączyli jedną kartę, a nie chcą włączyć drugiej. Fizycznie
    to są ich karty. A logistycznie polecenie od BlueMedii dostają już któryś
    raz.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)


  • 14. Data: 2009-09-04 16:03:01
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 17:39
    (autor GK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h7rcbd$l41$1@inews.gazeta.pl>):

    > Spróbuj uzyskać odszkodowanie na zasadach ogólnych, będzie to łatwiejsze
    > jeśli prowadzisz DG faktycznie wymagającą kontaktu telefonicznego.

    Ale jakie ja tam odszkodowanie dostanę? Przecież to trza udowodnić realne
    straty. A jak udowodnię, że przez 3 dni N klientów próbowało się dodzwonić
    i poszli do konkurencji? Nie udowodnię tego, bo może nikt nie dzwonił.
    Świadczę usługi dla wielu małych klientów.
    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)


  • 15. Data: 2009-09-04 16:28:19
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:39:25 +0000, GK napisał(a):

    > Spróbuj uzyskać odszkodowanie na zasadach ogólnych, będzie to łatwiejsze
    > jeśli prowadzisz DG faktycznie wymagającą kontaktu telefonicznego.
    >

    Eee dostanie 5/30 abonamentu albo 10/30 i tyle.

    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/


  • 16. Data: 2009-09-04 16:31:17
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:39:25 +0000, GK napisał(a):
    >
    >> Spróbuj uzyskać odszkodowanie na zasadach ogólnych, będzie to łatwiejsze
    >> jeśli prowadzisz DG faktycznie wymagającą kontaktu telefonicznego.
    >>
    >
    > Eee dostanie 5/30 abonamentu albo 10/30 i tyle.


    I w ramach dodatkowej rekompensaty dostanie 10zł extra :) Pamiętacie
    wielomiesięczną awarię platformy simplusa kilka lat temu? Jakoś nie
    słyszałem, aby ktoś za to dostał superodszkodowanie :)

    --
    Liwiusz


  • 17. Data: 2009-09-04 18:06:23
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: spp <s...@o...pl>

    Tristan pisze:

    > Ale Bluemedia ma w systemie alles OK. Polkomtel odmawia aktywacji karty,
    > pomimo wysłania kilku reklamacji. Bluemedia wysyła reklamacje, a Polkomtel
    > je ignoruje. Wyłączyli jedną kartę, a nie chcą włączyć drugiej. Fizycznie
    > to są ich karty. A logistycznie polecenie od BlueMedii dostają już któryś
    > raz.

    Ale to mówi Ci Bluemedia czy masz taką informację z niezależnego źródła?
    --

    spp


  • 18. Data: 2009-09-04 18:59:54
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 20:06
    (autor spp
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h7rkv6$og4$1@news.onet.pl>):

    > Ale to mówi Ci Bluemedia czy masz taką informację z niezależnego źródła?

    A jakie źródło jest niezależne? Polkomtel w ogóle nie udostępnia działu
    technicznego, żeby szło zadzwonić. BM mówi ustami co chwilę innej
    infolinki, że już 4 interwencje poszły do polkomtela.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)


  • 19. Data: 2009-09-04 19:02:26
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: spp <s...@o...pl>

    Tristan pisze:

    >> Ale to mówi Ci Bluemedia czy masz taką informację z niezależnego źródła?
    >
    > A jakie źródło jest niezależne? Polkomtel w ogóle nie udostępnia działu
    > technicznego, żeby szło zadzwonić. BM mówi ustami co chwilę innej
    > infolinki, że już 4 interwencje poszły do polkomtela.
    >

    Czyli dla Ciebie partnerem jest Bluemedia więc wszystko co Tobie na
    temat innych przekazują włóż między bajki. :(

    --
    spp


  • 20. Data: 2009-09-05 05:29:40
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>


    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:h7qsao$s36$1@news.interia.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 13:22
    > (autor
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <h7qt9i$a5r$1@inews.gazeta.pl>):
    >
    >> Przenies numer do Ery :-)
    >
    > Za późno. Poza tym, Era ma ciulatą ofertę. Chyba żeby w Heyah. Ale wtedy
    > stracę doładowania mbankowe. Ale nie w tym rzecz. to pl.soc.prawo i chodzi
    > mi o to, jak mogę zmusić Polkomtel do aktywowania karty.
    >
    >
    Podpisując z nimi umowę??


strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1