eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Katalog internetowy - brak efektów
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-09-04 08:46:37
    Temat: Katalog internetowy - brak efektów
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Witam.
    Jako firma podpisalismy umowę z serwisem X. W ramach umowy dostaliśmy
    możliwość stworzenia wizytówki firmy, podania słów kluczowych dla naszej
    branży. Automatycznie w wynikach zapytania katalog formy X miał wyświetlać
    nas, pod warunkiem wprowadzenia w zapytaniu zdefiniowanych przez nas słów
    kluczowych.

    Czy jeżeli katalog nie umieszcza nas w wynikach mimo podania konkretnych
    słów w zapytaniu, wcześniej zdefiniowanych przez nas w wizytówce mogę zerwać
    umowę z firmą X? Abonament (raczej raty, gdyż co miesiąc płacimy część
    opłaty, która była za rok) jest dość drogi, a nie chcemy płacić za coś, co
    nie spełnia naszych oczekiwań. Jak postąpić? Mimo kontaktów firma X nie
    odpowiada ani nie poprawia działania swojego serwisu. Przestać im płacić i
    potem podeprzeć się dowodami (wydruki wyników wyszukiwań)? Czy może zgłosić
    im chęć rezygnacji wraz z motywacją?

    --
    Pzdr., Wycior


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1