  • 1. Data: 2002-06-13 05:56:38
    Temat: sprzedaż nie w aptece
    Od: domańczak <d...@p...onet.pl>

    Chciałam wystawić na Allegro albo dać ogłoszenie do gazety, ze mam
    (jednorazowo) do sprzedania środek dietetyczny dla niemowląt
    (konkretnie dostalam od kogos niepotrzebny mi zupełnie Nutramigen,
    czyli takie lecznicze mleko w proszku), normalnie dostępny tylko w
    aptece, i to na recepte. Mąż mówi, ze za takie coś pójdę siedzieć ;-).
    Ma rację?

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2002-06-13 07:28:55
    Temat: Re: sprzedaż nie w aptece
    Od: "Mikrus" <n...@g...pl>

    Użytkownik "domańczak" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyli takie lecznicze mleko w proszku), normalnie dostępny tylko w
    > aptece, i to na recepte. Mąż mówi, ze za takie coś pójdę siedzieć ;-).

    Dziwnego masz tego męża. Współczuję. Za odstąpienie (także odpłatne)
    dietetycznego jedzonka siedzieć nie będziesz....
    m.

  • 3. Data: 2002-06-13 07:39:08
    Od: Gerard <g...@a...eu.org>

    domańczak napisał(a):
    > Chciałam wystawić na Allegro albo dać ogłoszenie do gazety, ze mam
    > (jednorazowo) do sprzedania środek dietetyczny dla niemowląt

    Nie wiem, jak gdzie indziej, ale jeśli chodzi o Allegro, to proponuję
    lekturę regulaminu aukcji. Sprzedaż środków farmaceutycznych
    i medycznych na aukcjach Allegro jest _zabroniona_.

    Pozdrawiam,
    Gerard

    --
    Idziesz przez świat i światu dajesz kształt przez Twoje czyny.
    Spójrz w świat, we świata kształt, a ujrzysz Twoje winy.

  • 4. Data: 2002-06-13 07:56:13
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Gerard wrote:

    > Nie wiem, jak gdzie indziej, ale jeśli chodzi o Allegro, to proponuję
    > lekturę regulaminu aukcji. Sprzedaż środków farmaceutycznych
    > i medycznych na aukcjach Allegro jest _zabroniona_.

    ale odzywki, hormony, diety sa oferowane na allegro
    a zapytanie dotyczylo srodka dietetycznego
    http://www.allegro.pl/static/5/518/521/d0.html

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

  • 5. Data: 2002-06-13 08:50:07
    Od: "Mikrus" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Gerard" <g...@a...eu.org> napisał w wiadomości
    l...

> [...]
    > lekturę regulaminu aukcji. Sprzedaż środków farmaceutycznych
    > i medycznych na aukcjach Allegro jest _zabroniona_.

    tylko post dotyczył, jak wyżej cytujesz - środka dietetycznego czyli
    spożywczego

  • 6. Data: 2002-06-13 15:44:55
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mikrus" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tylko post dotyczył, jak wyżej cytujesz - środka dietetycznego
    czyli
    > spożywczego

    Hmm, dostępnego tylko w aptece na receptę. Jak najbardziej podpada pod
    farmaceutyk (IMHO).

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 7. Data: 2002-06-17 09:10:26
    Od: "Mikrus" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Stanisław Pikul" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hmm, dostępnego tylko w aptece na receptę. Jak najbardziej podpada pod
    > farmaceutyk (IMHO).
    > Pozdrawiam
    > Kotewka

    skoro idziemy tym tropem to istotą problemu będzie skład tego środka, gdyż
    fakt, że jest on dostępny na receptę może świadczyć także, że jest
    dofinansowany i dlatego też niezbędna jest jego reglamentacja.
    m.