  • 11. Data: 2010-06-17 10:29:00
    Temat: Re: Nie moge wyrzucić z forum osoby?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 11:27:50 +0200, r...@m...com napisał(a):

    > ale jeśli nie, to postępując uczciwie, zbanowanemu nalezy podac mailem który
    > punkt regulaminu naruszył, bo może nie być tego świadomy.

    A nie wystarczy napisać "zrywamy umowę i nie zamierzamy zawierać nowej"?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2010-06-17 10:37:34
    Od: r...@m...com

    > A nie wystarczy napisać "zrywamy umowę i nie zamierzamy zawierać nowej"?

    To jest równowazne powyższemu.

    Należy się podanie powodu "zerwania umowy".

  • 13. Data: 2010-06-17 11:14:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    r...@m...com pisze:

    > Należy się podanie powodu "zerwania umowy".

    ...bo?

  • 14. Data: 2010-06-17 13:26:00
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > A nie wystarczy napisać "zrywamy umowę i nie zamierzamy zawierać nowej"?

    Co z artykułami, które opublikował ?

  • 15. Data: 2010-06-17 14:30:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > Co z artykułami, które opublikował ?
    zasady publikując tam wyraził zgodę na ich umieszczenie w serwisie.

  • 16. Data: 2010-06-18 05:47:14
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2010 08:06:20 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jaką działalność handlową/usługową tam prowadzi, hmnm?

    usługi udostepniania informacji czy usługa udostępniania powierzchni dysku
    do wygłaszania poglądów

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Zima 2010 Warszawa
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/index4.php

  • 17. Data: 2010-06-18 05:51:49
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Setsy" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przypuszczam, że przystępując do forum osoba ta zaakceptowała regulamin.
    > Regulamin jest częścią umowy którą jak to interpretuje zbanowany
    > zawarliście. Naruszając regulamin złamał zasady umowy na którą się
    > powołuje.

    Pod warunkiem że regulamin nie zawiera klauzul niedozwolonych. Punkty
    regulaminu w których takie klauzule występują są z mocy prawa nieważne i nie
    możesz sie na nie powoływać.

  • 18. Data: 2010-06-18 06:14:45
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Danusia" <j...@w...pl> pisze:
> [...]
    >
    > Pod warunkiem że regulamin nie zawiera klauzul niedozwolonych. Punkty
    > regulaminu w których takie klauzule występują są z mocy prawa nieważne

    Jeśli miał "rozum prawniczy" to regulamin zawiera co najwyżej klauzule
    które dopiero będą musiały być uznane za niedozwolone. Jeśli to jest
    "mała firemka" to ustalenie tego może potrwać *długo* o ile sprawa nie
    będzie "oczywista" :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nie jest naturalnym, by rozległe pole wydało tylko jeden kłos pszenicy,

  • 19. Data: 2010-06-18 06:23:59
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Setsy <s...@o...pl> pisze:
> [...]
    > stronie pod byle pretekstem jej prawa odbiera), a nikt nie może być sam
    > sędzią we własnej sprawie , zaś gdy jest spór interpretacji to albo
    > strony dochodzą wzajemnie do ugody albo kierują sprawę do sadu np z
    > art 25 kc lub art 212 kk lub art 268kk lub z prawa prasowego lub z art
    > 10 Europejskiej konwencji praw człowieka.
    > przypominam tez że k.c. przyjmuje zasadę przyjmowania dobrej woli
    > drugiej strono o ile nie wykaże się na drodze sadowej działania w złej
    > wierze ( ciężar dowody leży po stroni estrony chcącej wyciągać skutki

    Możesz wyrzucić? Pewnie tak (jeśli masz jakiś sensowny powód a nie
    tylko zwykłe "widzimisie" albo "dyskryminacje").
    Czy powinieneś się liczyć z dłuższym ciąganiem po sądach jak ("pechowo")
    trafisz na "pieniacza"? Oczywiście.

    Jak dla mnie sprawa którą taki boukun wygrał z państwem Niemieckim
    "dopiero w Sztrasburgu" była walką o pietruszkę ale *jemu* "się chciało"
    i w końcu (po *wielu* latach na *całą* Niemiecką procedurę) wygrał
    w Sztrasburgu.

    Prawo ma dużo "szarych stref" w których decyzja sądów nie jest
    całkowicie oczywista jeśli ktoś wykaże się "inwencją" w tworzeniu pozwu.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Ja nie zmieniam zdania o Kaczyńskich, to mali, zawistni ludzie, uparcie

  • 20. Data: 2010-06-18 09:36:27
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli miał "rozum prawniczy" to regulamin zawiera co najwyżej klauzule
    > które dopiero będą musiały być uznane za niedozwolone.

    Z wyjątkiem tych które występują już w Rejestrze Klauzul Niedozwolnych.
    One obowiązują cały czas. Większość adminów którzy piszą takie regulaminy
    nie ma pojęcia że istnieje taki rejestr i z mocy prawa takie zapisy są
    nieważne.

    pozdr