  • 1. Data: 2004-01-14 17:08:47
    Temat: Nie ma spadkobierców do mieszkania. Stoi puste. Po jakim czasie
    Od: "Rob" <s...@N...gazeta.pl>

    Po jakim czasie takie mieszkanie przechodzi na własność Skarbu Państwa lub
    Gminy (nie wiem dokładnie kto to przejmuje). Jakie procedury należy wykonać ,
    gdzie się z tym zgłosić, żeby zostało ono zgłoszone do obrotu (przetarg??).
    chciałbym je odkupić od Organy, który przejął to mieszkanie. Czy jest to
    wogóle możliwe???

  • 2. Data: 2004-01-14 18:16:58
    Od: "UseR" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Rob" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (przetarg??).
    > chciałbym je odkupić od Organy, który przejął to mieszkanie. Czy jest to

    wyśli to jeszcze ze 3 x i będzie dobrze....