  • 1. Data: 2004-01-14 16:45:26
    Temat: nieuczciwy adwokat
    Od: "Monika" <g...@g...pl>

    Mój adwokat wyraźnie mnie lakceważy. Skasował pokaźną zaliczkę, pojawił się
    na dwóch pierwszych sprawach i słuch o nim zaginął. Minął rok, a na trzy
    kolejne terminy przysyłał informacje, że termin rozprawy pokrywa mu się z
    innym i przeprasza ale nie może...Dostał upomnienie od sądu, ale chyba nie
    miało to dla niego większego znaczenia, bo na dzisiejszą przysłał zwolnienie
    lekarskie. Zadzwoniłam do jego sekretarki i okazało się, że akurat jest na
    sprawie a potem ma umówionych klientów a jutro ma pięć spraw itd. Zastanawiam
    się jakie prawo pozwala adwokatowi tak bezczelnie kłamać, gdzie mogę napisać
    na niego skargę i jak zrezygnować z jego usług żeby odzyskać zaliczkę.

  • 2. Data: 2004-01-14 18:48:00
    Temat: Re: nieuczciwy adwokat
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    napisać
    > na niego skargę i jak zrezygnować z jego usług żeby odzyskać zaliczkę.

    Kurdelebele
    nie jest to na temat .... ale moim zdaniem ten zawód , jak każdy inny
    powinien podlegać normalnym prawom rynku .. i rynek szybko zweryfikowałby
    dobrych a kiepscy poszliby na zieloną trawkę.
    Lecz cóż ... w końcu napewno kiedyś Jaś doczeka :)))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2004-01-14 21:14:05
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dobrych a kiepscy poszliby na zieloną trawkę.
    > Lecz cóż ... w końcu napewno kiedyś Jaś doczeka :)))))))

    A propos dodam, że taka nieduża Holandia ma, bagatela, 7 razy tyle adwokatów
    co Polska ( nie wspominając już, USA, ale tam to przegięcie w drugą stronę).
    A u nas klasyczny korporacyjny monopol, ze wszelkimi tego minusami.

  • 4. Data: 2004-01-14 21:49:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Monika" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    Napisz do rady adwokackiej. jedyne co mi przychodzi do głowy.

  • 5. Data: 2004-01-14 22:31:40
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@f...id.pl_a.to.usun>

    Kiedyś tam ( Wed, 14 Jan 2004 o 17:45 GMT) Monika oznajmił/a (chyba świadomie):

    > gdzie mogę napisać
    > na niego skargę

    Okręgowa Rada Adwokacka, właściwa ze wzlędu na jego siedzibę
    (marne szanse na cokolwiek, ale próbować można)

    > i jak zrezygnować z jego usług żeby odzyskać zaliczkę.

    nie jestem pewien czy to w ogóle możliwe, chyba że go przekonasz

    Pozdrawiam
    Marcin