  • 1. Data: 2004-01-14 16:23:43
    Temat: Napadnieto mnie , jakie sa koszty adwokata?
    Od: "Tomasz" <f...@p...onet.pl>

    Dzien dobry Panstwu.

    Na jesien ubieglego roku napadnieto mnie (jestem zlotnikiem) i zabrano
    wszystko co mialem, oszczednosci mojego zycia.
    Napastnikow bylo 4 ,pobito mnie palkami w klatce ,mam peknieta czaszke,duza
    blizne na dloni po tym jak wpadlem na drzwi wejsciowe do klatki i rozbilem je
    swoim cialem.
    Dwoch sprawcow zlapala policja podczas ucieczki samochodem, dwoch z moim
    towarem zniknelo.
    Ci zlapani siedza w areszcie od wrzesnia, slady krwi DNA na ich ubraniach
    potwierdzaja moja krew.
    Teraz sedno sprawy- chce wynajac dobrego adwokata w miescie Bialymstoku,gdyz
    sam nie wiem jak oskarzac,co mowic,czego nie powiedziec zeby polskie prawo
    mnie nie skaleczylo a ich wypuscilo.Chialbym odzyskac jakies odszkodowanie.Mam
    trojke dzieci i niepracujaca zone.Stracilem wszystko w jedna minute.
    Ile moze kosztowac wynajecie adwokata?Ja mam byc podobno oskarzycielem
    posilkowym.Jaka role spelnia adwokat w takiej sprawie?
    Prosze o odpowiedz i dziekuje za wszystkie sugestie.

    Tomasz z Bialegostoku