    From: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@n...zeno.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie dochodzenie poczty z Poczty Polskiej do jednego adresata
    Date: Wed, 19 Sep 2007 22:35:40 +0200

    Witam :-)

    Mam problem, dosc dziwny.. brzmiacy jak teoria spiskowa ;-) ale jak
    najbardziej realny.
    Otoz, nie przychodzi do mnie poczta [ tak, jestem pewien, ze ludzie ja do
    mnie wysylaja ;-) ].
    Co miesiac powinienem otrzymywac wyciag z banku, zamawialem jedna paczke z
    allegro [ to wiem, moze kontrahent nie wyslal? ], znajomy wyslal mi
    zaproszenie na slub [ dostawalem od niego listy wczesniej, adres zna ].

    Wiem ze jakis czas temu, jak tu nie mieszkalem, przychodzily do mnie listy
    polecone, ktorych nikt nie odbieral [ kochana rodzinka nie raczyla mnie
    powiadomic.. ].
    Czy to mozliwe, ze oni na podstawie tego sie "obrazili"?
    Jezeli bede w stanie dowiesc tego, ze nie dostarczaja mi listow [ wyslac do
    siebie list polecony, wziac potwierdzenie wyslania i zobaczyc czy dojdzie
    ], to jak moge wyciagnac z tego konsekwencje?
    I co jezeli list polecony przyjdzie, a "zwykle" nie beda przychodzic?

    Wiem, ze brzmi to dziwnie ;-)
    Ale zanim pojde ochrzaniac kogos na poczcie to chce miec w rece jakies
    solidne argumenty.

    Aha, do reszty rodziny listy przychodza normalnie [ nawet z tego samego
    banku, a moje konto w nim jest sub kontem, adres ten sam maja podany.. ].
    Tak samo polecone.

    --
    Pozdrawiam bądź nie..
    Piotr Baranowski