  • 1. Data: 2003-07-06 16:12:57
    Temat: Nazwisko
    Od: "ppp" <e...@p...onet.pl>

    Zwracam się z prośbą do gupowiczow.Mianowicie chodzi mi o to,rozstalem sie z
    konkubina z ktora mam dziecko i to dziecko nosi moje nazwiska i ona domaga
    sie bym zgodzil sie na dopisanie jej nazwiska do mojego u corki.Troche sie z
    tym ociagam i ona zasraszyla mnie ze pojdzie w takim razie z tym do sadu.I
    tu jests pytanie czy ona taka sprawe wygra i sami corce dopisza jej
    nazwisko?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-07 21:31:19
    Temat: Odp: Nazwisko
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik ppp <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:be9i0c$6ol$...@n...onet.pl...
> [...]
    > tym ociagam i ona zasraszyla mnie ze pojdzie w takim razie z tym do sadu.I
    > tu jests pytanie czy ona taka sprawe wygra i sami corce dopisza jej

    pewnie chce tego dokonac z uwagi na dobro dziecka tym sposobem bedzie moglo
    dziecko posługiwac sie jej nazwiskiem np.w przedszkolu czy szkole a tym
    samym nie będzie narażone na szykany ze strony dzieci ,które czesto bywają
    niemile z powodu złego wychowywania przez rodziców

    Sandra