  • 1. Data: 2003-07-06 16:35:20
    Temat: Czy moge dłóg szpitala państwowego sprzedać firmie windykacyjnej?
    Od: "Marg" <m...@s...pl>

    Moja matka prowadzi działalność gospodarczą - świadczy specjalistyczne
    usługi medyczne na umowę zlecenie podpisaną z dyrektorem szpitala. Szpital
    jest dłużny 6 400 PLN + odsetki. Wysłałem już przedsądowe wezwanie do
    zapłaty - oczywiście zignorowane.
    Do jakiego sądu skierować sprawę? Wiem, że na pewno nie do sądu pracy, bo to
    była umowa zlecenie. Rejonowy, wojewódzki?
    Czy mogę sprzedać ten dłóg firmie windykacyjnej i czy wogóle jakaś podejmie
    się ściągnięcia tego typu należności?
    Czy jest realne wejście komornika na majątek szpitala itp? Czy sprawa jest
    do wygrania?

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-06 17:02:32
    Od: "Mario" <p...@o...pl>

    ludzie, do cholery....... zastanówcie się nad tym co piszecie...........jak
    widzę takie BYKI to sam wątpię w poprawną pisownię

    Mario

  • 3. Data: 2003-07-06 17:17:43
    Temat: Re: Czy moge dług szpitala
    Od: "Marg" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Mario" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ludzie, do cholery....... zastanówcie się nad tym co
    piszecie...........jak
    > widzę takie BYKI to sam wątpię w poprawną pisownię

    Naprawdę wielkie sory - sam to widze i nie moge uwierzyc - dług przez "ó"
    Chyba jestem juz zmeczony i nie za bardzo widze co pisze... - nie mniej
    jednak prosze o odp.

  • 4. Data: 2003-07-06 20:04:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli tylko znajdziesz nabywcę, to dług wobec szpitala jest wierzytelnością
    taką samą, jak każda inna. Spróbuj ją sprzedać Narodowemu Funduszowi
    Zdrowia - moim zdaniem powinni kupić.

  • 5. Data: 2003-07-07 06:23:37
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Jeśli tylko znajdziesz nabywcę, to dług wobec szpitala jest
    > wierzytelnością taką samą, jak każda inna. Spróbuj ją sprzedać
    > Narodowemu Funduszowi Zdrowia - moim zdaniem powinni kupić.

    Albo jakiemus bankowi. Znajomy jest przedsiebiorca swiadczacym
    uslugi na rzecz kilkunastu szpitali w Polsce i z powodu problemow
    z ich wyplacalnoscia bardzo czesto ,, sprzedaje ich dlugi'' :)
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 6. Data: 2003-07-08 07:25:23
    Od: "Dziadek" <b...@i...pl>

    Kiedyś znalazłem adres b...@o...pl tel. 607 197 584. Sam trzymam to w
    razie nagłej potrzeby, jeszcze nie korzystałem.

    Pozdr

    Dziadek