  • 1. Data: 2003-07-06 15:05:34
    Temat: POMOCY !!! - szukam dobrego wzoru CV
    Od: p...@p...onet.pl

    Proszę Was o pomoc poszukuję dobrego i ceikawego wzoru CV i listu
    motywacyjnego, staram się o pracę w Kancelarii Radcy Prawnego (mgr prawa), będę
    bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

    Dominik 0505 863 673
    i...@h...pl - proszę tu przesłać wzory

  • 2. Data: 2003-07-06 17:41:05
    Temat: Re: POMOCY !!! - szukam dobrego wzoru CV
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    > Proszę Was o pomoc poszukuję dobrego i ceikawego wzoru CV i listu
    > motywacyjnego, staram się o pracę w Kancelarii Radcy Prawnego (mgr prawa),
    będę
    > bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

    No cóż... jesli magister prawa ma taki problem, to ja raczej z usług takiego
    prawnika nie skorzystałbym.

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa

  • 3. Data: 2003-07-07 05:48:35
    Od: "TOMMY-BOY...:-\)\)\)" <n...@f...com.pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał:

    > Proszę Was o pomoc poszukuję dobrego i ceikawego wzoru CV i listu
    > motywacyjnego, staram się o pracę w Kancelarii Radcy Prawnego (mgr prawa),
    będę
    > bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

    BIG ROTFL!!!!!!!!!
    __________________
    tommy-boy:-))))
    >bad boys r everywhere<
    news[at]frugo.com.pl
    tomek[at]email.is

  • 4. Data: 2003-07-07 11:00:51
    Od: p...@p...onet.pl

    > No cóż... jesli magister prawa ma taki problem, to ja raczej z usług takiego
    > prawnika nie skorzystałbym.

    PRZYNAJMNIEJ NIE JESTE ZAROZUMIALYM DEBILEM KTORY MYŚLI ZE POZJADAŁ WSZYSTKIE
    ROZUMY - dzieki za pomoc, bo wiem ze z Twojej nie skorzystam