  • 1. Data: 2005-10-15 18:11:18
    Temat: nazwy firm i adresy
    Od: "1976" <1...@g...com>

    witam
    chcialbym na swojej stronie umiescic kilkanascie adresow do firm z ktorych
    to uslug warto skorzystac.
    umieszczone by byly takie dane jak nazwa ,adres, tel, fax ,www, email.
    czy jest to zgodne z prawem czy powinienem zdobyc zgode tych firm na
    zamieszczenie ich nazw i danych korespondecyjnych i kontaktowych na mojej
    stronie ?
    prosilbym o podstawe prawna

    z gory dziekuje za odpowiedzi.
    1976

  • 2. Data: 2005-10-15 18:27:11
    Temat: Re: nazwy firm i adresy
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    1976 napisał(a):
> [...]
    > czy jest to zgodne z prawem czy powinienem zdobyc zgode tych firm na
    > zamieszczenie ich nazw i danych korespondecyjnych i kontaktowych na mojej

    Absolutnie nie musisz, ale ... co innego będzie, gdy zamieścisz obok
    komentarze czy oceny.

    > prosilbym o podstawe prawna

    Podstawą prawną jest brak zakazu ;-)

    M.

  • 3. Data: 2005-10-15 18:54:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "1976" <1...@g...com> napisał w wiadomości

    Możesz umieszczać, a podstawą prawną jest brak podstawy prawnej
    zakazującej.