    From: Gerard <g...@a...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nasze e-maile udostepnione dla wszystkich... !!!!
    Date: Sun, 9 Jun 2002 13:54:21 +0000 (UTC)

    Ekstazy napisał(a):
    > Hejka. Przez przypadek, szukajac swojego nazwiska w sieci... znalazlem cos
    > co mnie przerazilo... Stronka na ktorej sa e-mail'e... pelne e-maile... Co z
    > ochrona danych osobowych... Czy moge zadac jakiegos odszkodowania...?
    > e-mail'e dostepne:
    > http://poczta.lemon.pl/pipermail/news.mbox/news.mbox

    I co? Będziesz również żądał odszkodowania, bo za chwilę Twój post
    będzie dostępny w groups.google.com.pl? O ile dobrze widzę, to są
    to listy wysyłane na listę dyskusyjną. Jest nawet dostępne jej
    archiwum. Nie ma tam dostępu do prywatnych skrzynek użytkowników,
    a jedynie właśnie do listów wysyłanych na grupy dyskusyjne (a więc
    forum publiczne). Raczej nie ma się do czego przyczepić.

    Pozdrawiam,
    Gerard