  • Date: Thu, 24 Jul 2008 09:45:12 +0200
    From: Black Peter <b...@w...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nasza Klasa reklama i wykorzystanie wizerunku

    Witam,

    Ostatnio na portalu Nasza Klasa pojawily sie reklamy ING Bank Slaski w
    ktorych jest propozycja karty kredytowej dla uzytkownika NK.
    W karcie kredytowej wykorzystane jest moje zdjecie zamieszczone w NK.
    Jest opis ze karte ze zdjeciem widze tylko ja, ale uwazam ze jest to
    wykorzystanie mojego zdjecia do reklamy bez mojej zgody. Wprawdzie ta
    reklama jest do mnie skierowana ale uwazam ze ING w ten sposob
    wykorzystalo moja wlasnosc do podniesienia atrakcyjnosci swojego produktu.
    Czy dobrze mysle czy sie myle?

    pozdrawiam

    --
    *Black Peter* ____ ____