  • 11. Data: 2005-08-24 15:36:15
    Temat: Re: Nasi dzielni policjanci
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > O ile nie mogę wykluczyć, ze jakiś policjant gdzieś palnął głupotę, to
    > już w stronniczość tym zakresie sądu coś nie wierzę i po prostu
    > powątpiewam w rzetelność zacytowanego źródła.

    Sedzia chyba nie zabardzo mogl cos poradzic, artykul 141 kw nie wylacza
    odpowiedzialnosci
    w takiej sytuacji

    > Tym bardziej, ze skoro
    > sprawa trafiła do sądu, to już na pewno wcześniej bohater opowieści
    > mandatu dostać nie mógł.

    mogl nie przyjac i sprawa trafila do sadu,

    > Stad tytuł postu "nasi dzielni policjanci"
    > jest cokolwiek krzywdzący. W sumie ukarali sędziowie, a policjant w
    > tej sprawie jedynie dostarczył materiału dowodowego.

    materialu dowodowego by nie bylo gdyby "dzielny" policjant nie przyszedl na
    wystep :-)
    CHyba zgodzisz sie ze to troszke absurdalne?

    P.

  • 12. Data: 2005-08-24 15:39:15
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dei3fh$ao5$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "mcl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > dziennikarze internwencji moze do najbystrzejszych nienaleza , w watku
    > glownie chodzi mi o
    > absurd jakim jest przyjscie na wystep i ukaranie za piosenke. To tak jakby
    > karac telewizje, ktore
    > emituja filmy z przeklenstwami.

    Nie wierze w ani jedno polsatowskie slowo. Koles pewnie sie stawial tym
    Policjantom, bo chcial pokazac przed kumplami jaki jest "mocarny". Normalnie
    dostalby pouczenie i tyle, chyba ze to nie pierwszy jego taki popis, ale tym
    sie nie pochwalil przed widzami.

  • 13. Data: 2005-08-24 18:02:07
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > CHyba zgodzisz sie ze to troszke absurdalne?

    nie, to nie jest absurdalne.

    Wulgaryzmy nie są normą i chwała dzielnicowemu za stosowną reakcję.

    a jeśli Mr. Raper chce szokowac, niech bedzie gotow na poniesienie
    konsekwencji.
    Co powinnno go cieszyc, wszak moze w ten sposob walczyc z porządkiem
    pańśtwa.

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 14. Data: 2005-08-24 18:03:20
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > Co powinnno go cieszyc, wszak moze w ten sposob walczyc z porządkiem
    > pańśtwa.

    Poza tym jego 'sklad' ma darmowa, ogolnopolska
    reklame. A moze nie darmowa... :)

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 15. Data: 2005-08-24 18:13:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarcinS wrote:

    > nie, to nie jest absurdalne.
    >
    > Wulgaryzmy nie są normą i chwała dzielnicowemu za stosowną reakcję.

    W takim razie już leć z donosem na Bogusława L. za zdanie "Co ty, kurwa,
    wiesz o zabijaniu". I na Cezarego P. za jego powtórzenie. Oraz na
    wszystkie polskie kina i co najmniej jedną stację TV za rozpowszechnianie.

    A podem zdaj sprawozdanie z akcji Ojcu Dyrektorowi.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 16. Data: 2005-08-24 18:14:11
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > wszystkie polskie kina i co najmniej jedną stację TV za rozpowszechnianie.
    >
    > A podem zdaj sprawozdanie z akcji Ojcu Dyrektorowi.

    słucham?

  • 17. Data: 2005-08-24 18:21:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > słucham?

    czego konretnie nie zrozumiales?

    P.

  • 18. Data: 2005-08-24 18:22:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarcinS wrote:

    > słucham?

    Był wulgaryzm? Był. Pociągnięto do odpowiedzialności sprawców? Nie.
    Popierasz walkę z wulgaryzmami w mediach? No to do dzieła! A potem zdaj
    sprawozdanie...

  • 19. Data: 2005-08-24 18:25:45
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > czego konretnie nie zrozumiales?

    co ma z tym wspólnego o. Dyrektor.
    Chodzi o o. Rydzyka?

  • 20. Data: 2005-08-24 18:26:34
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Był wulgaryzm? Był. Pociągnięto do odpowiedzialności sprawców? Nie.
    > Popierasz walkę z wulgaryzmami w mediach? No to do dzieła! A potem zdaj
    > sprawozdanie...

    To dla Ciebie też propozycja.
    Idź do sądu i powiedz w trakcie rozprawy "K***, nudno tu jakoś".
    Ciekaw jestem reakcji.